سوژه های روز، خبرهای داغ

سوژه های روز، خبرهای داغ

پارس لاین: مقالات آموزنده، خبرهای داغ ایران و جهان، ویدیوهای جذاب و دیدنی را در صفحه ما در آیدت ببینید.
توسط ۳۴ نفر دنبال می شود
 ۹ نفر را دنبال می کند

بازار سهام دوباره زنده شد

امروز (دوشنبه ۲۰ فروردین) شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات بازار سرمایه، بیش از ۱۹ هزار واحد افزایش یافت.

فرارو: شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز بازار سرمایه، ۱۹ هزار و ۹۲۷ واحد افزایش یافت و در ارتفاع ۲ میلیون و ۲۵۴ هزار و ۸۵۲ واحدی قرار گرفت و برای دومین روز متوالی در هفته جاری، صعودی شد.

بورس جانی دوباره گرفت

در پایان معاملات امروز بازار سرمایه، شاخص کل هم‌وزن بورس، نیز با افزایش ۸ هزار و ۴۰۴ واحدی در ارتفاع ۷۴۹ هزار و ۵۷۳ واحدی قرار گرفت.

در پایان معاملات امروز بازار سرمایه، ارزش بازار بورس تهران به ۷۸ همت و ۱۸۱ میلیارد تومان رسید و تعداد ۳۳۰ هزار و ۹۹۷ معامله مورد دادوستد قرار گرفت.

در پایان معاملات امروز بازار سرمایه، نماد‌های فارس، فملی، شپنا، وبملت، بوعلی، شبندر و نوری بیشتریت تاثیر بر رشد شاخص کل بورس تهران، داشتند.

شاخص کل فرابورس ایران در پایان معاملات امروز بازار سرمایه با افزایش ۲۵۶ واحدی در ارتفاع ۲۵ هزار و ۳۸۰ واحدی قرار گرفت؛ ارزش بازار اول و دوم فرابورس ایران به ۱۴ همت و ۱۶۷ میلیارد تومان رسید و تعداد ۱۷۳ هزار و ۳۴۴ معامله مورد دادوستد قرار گرفت.

در پایان معاملات امروز بازار سرمایه، نماد‌های آریان، فصبا، شگویا، وسپهر و هرمز بیشترین تاثیر بر رشد و نماد‌های وهور و فرز بیشترین تاثیر بر ریزش شاخص کل فرابورس ایران، داشتند.

سوژه های روز، خبرهای داغ
سوژه های روز، خبرهای داغ پارس لاین: مقالات آموزنده، خبرهای داغ ایران و جهان، ویدیوهای جذاب و دیدنی را در صفحه ما در آیدت ببینید.

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋