سوژه های روز، خبرهای داغ

سوژه های روز، خبرهای داغ

پارس لاین: مقالات آموزنده، خبرهای داغ ایران و جهان، ویدیوهای جذاب و دیدنی را در صفحه ما در آیدت ببینید.
توسط ۳۴ نفر دنبال می شود
 ۹ نفر را دنبال می کند

کری خوانی کاپیتان ترکمنستان برای ایران

کاپیتان تیم ملی ترکمنستان، در آستانه تقابل حساس با ایران در مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶، از شور و شوق و انگیزه بالای خود و هم‌تیمی‌هایش برای این بازی سخن گفت

طرفداری: کاپیتان تیم ملی فوتبال ترکمنستان در خصوص دیدار مقابل ایران صحبت کرد. دیدار رفت تیم ملی فوتبال ایران مقابل ترکمنستان در مرحله مقدماتی جام جهانی 2026 از ساعت 19:30 امروز (پنج شنبه) در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود و بازی برگشت نیز در هفتم فروردین در عشق‌آباد، پایتخت ترکمنستان خواهد بود.

ارسلان مراد امانوف در مصاحبه با یک رسانه ترکمنستانی اظهار داشت: تمام تمرکز و تلاش ما معطوف به آماده‌سازی هرچه بهتر برای این دو بازی حساس است. واقف هستیم که ایران حریفی قدرتمند است و برای کسب نتیجه مقابل آنها باید در شرایطی ایده‌آل و با تمام توان ظاهر شویم. تیم ما با تلاش بی‌وقفه و تمرینات فشرده، خود را برای این مسابقات آماده می‌کند. ارتقای سطح تاکتیکی و حفظ آمادگی جسمانی در اولویت برنامه‌های ما قرار دارد.

کُری‌خوانی کاپیتان ترکمنستان برای ایران

وی ادامه داد: با شور و هیجان وصف‌ناپذیری پا به میدان خواهیم گذاشت و برای کسب پیروزی تا آخرین نفس خواهیم جنگید. ایمان داریم که تلاش‌هایمان ثمر خواهد داد و هوادارانمان از عملکرد ما در زمین مسابقه سربلند خواهند شد.

کاپیتان تیم ملی فوتبال ترکمنستان با قدردانی از حمایت هواداران گفت: از صمیم قلب از حمایت‌های بی‌دریغ و ایمان شما به موفقیت تیم ملی تشکر می‌کنیم. با همدلی و اتحاد می‌توانیم به دستاوردهای بزرگی برسیم. بی‌صبرانه منتظر رویارویی با ایران هستیم و با تمام وجود برای نبردی نفس‌گیر آماده‌ایم!

سوژه های روز، خبرهای داغ
سوژه های روز، خبرهای داغ پارس لاین: مقالات آموزنده، خبرهای داغ ایران و جهان، ویدیوهای جذاب و دیدنی را در صفحه ما در آیدت ببینید.

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋