سوژه های روز، خبرهای داغ

سوژه های روز، خبرهای داغ

پارس لاین: مقالات آموزنده، خبرهای داغ ایران و جهان، ویدیوهای جذاب و دیدنی را در صفحه ما در آیدت ببینید.
توسط ۳۴ نفر دنبال می شود
 ۹ نفر را دنبال می کند

مردم مقصر ماجرای کوروش شرکتی را شناسایی کردند

مالک کوروش کمپانی، شرکتی که بسیاری از سلبریتی‌ها آن را تبلیغ می‌کردند، کلاهبردار از آب درآمد و اکنون متواری است.

برترین‌ها: مالک کوروش کمپانی، شرکتی که بسیاری از سلبریتی‌ها آن را تبلیغ می‌کردند، کلاهبردار از آب درآمد و اکنون متواری است. 

مردم مقصر ماجرای کوروش کمپانی را مشخص کردند

در همین باره طی یک نظرسنجی از مخاطبان برترین‌ها سوال کردیم در کلاهبرداری اخیر از بین «عدم نظارت صحیح»، «رفتار ساده انگارانه مردم» و «نقش‌آفرینی سلبریتی‌ها» نقش کدامیک را بیشتر می‌دانید.

در تصویر زیر مشاهده می‌کنید مخاطبان نقش «عدم نظارت صحیح» را بیشتر از سایر گزینه‌ها می‌دانند، در حالی که برخی جریان‌ها سعی می‌کنند «نقش‌آفرینی سلبریتی‌ها» و «رفتار ساده انگارانه مردم» را به عنوان مقصر اول این ماجرا معرفی کنند.

مردم مقصر ماجرای کوروش کمپانی را مشخص کردند

کوروش کمپانی یکی از شرکت‌های فروش آیفون است که با تبلیغات بسیار از طریق اینفلوئنسرها و هنرمندان نام دار سعی کرد تا بتواند محصولات خود را به فروش برساند. این شرکت به مردم وعده می‌داد که آیفون ۳۰ تا ۴۵ میلیون تومانی را به قیمت ۲۰ میلیون تومان به مردم خواهد فروخت و اینکار را از طریق حذف واسطه‌ها و رساندن مستقیم دستگاه‌های گوشی موبایل آیفون به مردم محقق می‌کند. به این ترتیب این شرکت مبالغی را به عنوان مبلغ پیش خرید از شهروندان دریافت می‌کرد. از آنجا که قسمت‌ها مناسب به نظر می‌رسید این موضوع به سرعت در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی پخش شد و تعداد زیادی از مردم از این شرکت خرید کردند.

با اینحال به علت عدم انجام تعهدات، تعداد زیادی شکایت از سوی شهروندان در کلانتری غرب تهران صورت گرفت. این در حالی است که قراردادهای پیش خرید به گونه‌ای تنظیم شده است که در صورت تاخیر در اجرای تعهدات از سوی شرکت اتهامی متوجه شریفیان و شرکتش نباشد.

سوژه های روز، خبرهای داغ
سوژه های روز، خبرهای داغ پارس لاین: مقالات آموزنده، خبرهای داغ ایران و جهان، ویدیوهای جذاب و دیدنی را در صفحه ما در آیدت ببینید.

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋