سوژه های روز، خبرهای داغ

سوژه های روز، خبرهای داغ

پارس لاین: مقالات آموزنده، خبرهای داغ ایران و جهان، ویدیوهای جذاب و دیدنی را در صفحه ما در آیدت ببینید.
توسط ۳۴ نفر دنبال می شود
 ۹ نفر را دنبال می کند

هموطن عزیز، پنیر مجانی فقط در تله موش پیدا می شود

روز گذشته خبری ناگهانی از فرار مدیر کوروش کمپانی در فضای مجازی منتشر شد که بحث‌های زیادی را در پی داشت.

برترین‌ها: روز گذشته خبری ناگهانی از فرار مدیر کوروش کمپانی در فضای مجازی منتشر شد که بحث‌های زیادی را در پی داشت.

هموطن عزیز، پنیر مجانی فقط در تله موش پیدا می‌شود

بیشتر بخوانید: عاملان فروش آیفون ۲۰ میلیونی در ایران، فرار کردند

کاربران در بحث‌های خود به دنبال پیدا کردن عوامل موفقیت این گونه افراد کلاهبردار در کشور شده تا احتمال تکرارش کمتر شود، چون هم اکنون نمونه‌های مشابهی از این‌ شرکت‌ها فعال هستند.

در این میان سوالی که پیش می‌آید این است که آیا باید باور کرد می‌توان با موعد تحویل یکی دو ماهه، آیفون حدودا 40 میلیونی را با 20 میلیون پیش خرید کرد؟ مقصر این اتفاق چه کسانی هستند؟ نمی‌توان قبول کرد که این افراد به تنهایی این کلاهبرداری را انجام داده باشند، چرا که اکنون برای نقل و انتقال کمترین مقدار پول در سیستم بانکی، باید سوال و جواب پس داد. بنابر این چگونه است که بر اساس برخی گفته‌ها این فرد به تنهایی حدود دو هزار میلیارد تومان را به راحتی از کشور خارج کرده است.

هموطن عزیز، پنیر مجانی فقط در تله موش پیدا می‌شود

تصویر منتسب به مدیر کوروش کمپانی در خارج از کشور (منبع: تجارت نیوز)

چند مورد را می‌توان در ظهور و موفقیت این‌گونه شرکت‌های پانزی دخیل دانست:

اول دسته‌ای از جامعه که در زمانی کوتاه در فکر دستیابی به سود هنگفت هستند. گروهی از کاربران به شدت از این افراد انتقاد کرده و نوشتند در حالی که مشخص است در مدت کوتاه در کشورمان دستیابی به سودهای چند ده درصدی امکان پذیر نیست، چطور راضی شدند پول دسترنج خودشان که گاهی از فروش خودرو یا منزل تامین شده را به دست این افراد کلاهبردار بسپارند.

هموطن عزیز، پنیر مجانی فقط در تله موش پیدا می‌شود

وضعیت دفتر کوروش کمپانی بعد از تخلیه

دوم تبلیغات گسترده این قبیل شرکت‌ها با حضور افرادی که در بین مردم محبوبیت خاصی دارند. ترفند حضور چهره‌ها برای تبلیغات در همه دنیا رایج است اما آنان در قبال این تبلیغات مسئولیت دارند. در موضوع تبلیغات کوروش کمپانی هم حضور چهره ها بسیار تاثیر گذار بوده و باعث تشویق مردم به خرید از این شرکت شده است. موضوعی که باعث شد چند تن از این سلبریتی‌ها همانند الهام حمیدی، جواد هاشمی و مریم مومن از شب گذشته در فضای مجازی پشیمانی خود را از این ماجرا ابراز داشته و از مردم عذرخواهی کنند.

البته هستند افرادی که گردن گیر کارشان نمی‌شوند. محسن افشانی، بازیگر پرحاشیه در واکنشی عجیب در این باره گفته «کوروش کمپانی را تبلیغ کردم، کلاهبرداری از مردم به من چه!» (مشاهده ویدئو )

هموطن عزیز، پنیر مجانی فقط در تله موش پیدا می‌شود

سوم هم عدم نظارت صحیح و به موقع نهادهای نظارتی است. شهرداری، بانک‌های عامل، وزارت اقتصاد و نیروی انتظامی، باید با وضع قوانین سختگیرانه‌تر مانع شکل‌گیری و ادامه کار این‌گونه شرکت‌ها شوند.

البته رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا از ورود این پلیس به پرونده «کوروش کمپانی» خبر داد. (مشاهده کامل خبر )

هموطن عزیز، پنیر مجانی فقط در تله موش پیدا می‌شود

وضعیت دفتر کوروش کمپانی بعد از تخلیه

در این میان محمد هادی جعفرپور (وکیل دادگستری) با انتشار مطلبی خواستار جبران خُسران مال باختگان کمپانی کوروش توسط حاکمیت شد. (مشاهده کامل مطلب )

باید دید عاقبت مالباختگان این شرکت چه خواهد شد. به پول خود خواهند رسید؟! آیا دوباره شاهد ظهور این قبیل شرکت‌ها و سری جدید دزد زده‌ها خواهیم بود؟!

سوژه های روز، خبرهای داغ
سوژه های روز، خبرهای داغ پارس لاین: مقالات آموزنده، خبرهای داغ ایران و جهان، ویدیوهای جذاب و دیدنی را در صفحه ما در آیدت ببینید.

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋