سوژه های روز، خبرهای داغ

سوژه های روز، خبرهای داغ

پارس لاین: مقالات آموزنده، خبرهای داغ ایران و جهان، ویدیوهای جذاب و دیدنی را در صفحه ما در آیدت ببینید.
توسط ۳۴ نفر دنبال می شود
 ۹ نفر را دنبال می کند

این نامزد از انتخابات مجلس انصراف داد

حجت‌الاسلام اکبر احمدپور نماینده مردم خواف و رشتخوار در مجلس یازدهم شورای اسلامی از رقابت‌های انتخاباتی دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی انصراف داد.

ایسنا: حجت‌الاسلام اکبر احمدپور نماینده مردم خواف و رشتخوار در مجلس یازدهم شورای اسلامی از رقابت‌های انتخاباتی دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی انصراف داد.

این کاندیدای انتخابات مجلس انصراف داد

 در متن انصراف نماینده مردم خواف و رشتخوار آمده است.

«بسم الله الرحمن الرحیم»

مردم شریف و ولایت‌مدار حوزه انتخابیه خواف و رشتخوار

سلام علیکم

ضمن تبریک سالگرد شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی و تشکر از حضور پرشور مردم عزیز در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن و تبریک اعیاد بزرگ شعبانیه و قدردانی از مردم عزیز حوزه انتخابیه که رسالت سنگین نمایندگی مجلس شورای را بر عهده اینجانب نهادند، به اطلاع می‌رساند که اینجانب انصراف خود از ادامه حضور در رقابت‌های انتخاباتی دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اعلام داشته و از همه مردم شریف درخواست حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای و انتخاب شایسته و اصلح را دارم.

همان‌طور که مستحضرید در طی دوره گذشته اقدامات گسترده‌ای در زمینه روکش آسفالت جاده‌های مواصلاتی، اجرای قطعات یک و ۱۰ از محور سنگان به تربت حیدریه و انعقاد قرارداد قطعات ۹ و ۲، جذب بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان از حقوق دولتی معادن، تجهیز بیمارستان‌ها و اورژانس و شبکه‌های بهداشت، گازرسانی به تمام روستاهای حوزه انتخابیه، شناسایی روستاها و شهرهای مواجه با تنش آبی برای رفع مشکل توسط قرارگاه امام حسن مجتبی(ع)طی دو سال، آغاز عملیات ابر پروژه انتقال آب خلیج فارس به شهرستان، احداث چمن‌های مصنوعی در چندین روستا، اختصاص اعتبار به شهرداری‌ها، جذب کمک‌های مالی به محرومین طی چندین نوبت، احداث ده‌ها مدرسه و کلاس درس و سالن ورزشی با کمک معادن شهرستان، صورت گرفته است.

از آنجا که طی سال گذشته به دلیل کسالت پیش آمده برای اینجانب امکان حضور در بین مردم عزیز و دهگردشی را نداشته‌ام و در انجام وظایف محوله قصور و کوتاهی صورت گرفته‌ است لذا از این بابت از تمام مردم شریف حوزه انتخابیه عذرخواهی نموده و طلب حلالیت می‌نمایم.

همچنین از آحاد مردم شریف، مسئولین محترم ادارات و نهادها، ائمه محترم جمعه و جماعات، مدیران و کارمندان دفاتر که طی این دوره با اینجانب همراهی و همکاری داشته‌اند کمال تشکر را دارم و موفقیت و سرفرازی همه عزیزان را از خداوند متعال خواستارم.

شهرستان‌های خواف و رشتخوار یک نماینده در مجلس شورای اسلامی دارند و خواف، مرکز حوزه انتخابیه آن دو شهرستان است.

 

سوژه های روز، خبرهای داغ
سوژه های روز، خبرهای داغ پارس لاین: مقالات آموزنده، خبرهای داغ ایران و جهان، ویدیوهای جذاب و دیدنی را در صفحه ما در آیدت ببینید.

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋