سوژه های روز، خبرهای داغ

سوژه های روز، خبرهای داغ

پارس لاین: مقالات آموزنده، خبرهای داغ ایران و جهان، ویدیوهای جذاب و دیدنی را در صفحه ما در آیدت ببینید.
توسط ۳۴ نفر دنبال می شود
 ۹ نفر را دنبال می کند

محدودیت در جاده چالوس و تهران - آزادراه شمالی

رییس پلیس راه استان البرز از اجرای محدودیت ترافیکی در جاده کرج - چالوس و آزادراه تهران - شمال در روز یکشنبه ۲۲ بهمن ماه در محدوده استان البرز خبر داد.

مهر: رییس پلیس راه استان البرز از اجرای محدودیت ترافیکی در جاده کرج - چالوس و آزادراه تهران - شمال در روز یکشنبه ۲۲ بهمن ماه در محدوده استان البرز خبر داد.

سرهنگ پیمان کرمی از اجرای محدودیت ترافیکی در جاده کرج - چالوس و آزادراه تهران - شمال در روز یکشنبه ۲۲ بهمن ماه در محدوده استان البرز خبر داد و گفت: بر این اساس تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ از ابتدای کرج و آزادراه تهران – شمال به سمت مازندران ممنوع می‌شود.

محدودیت در جاده چالوس و آزادراه تهران - شمال

وی افزود: تردد وسایل نقلیه از مرزن آباد به سمت کرج و تهران از سه ساعت بعد با اعلام مأموران پلیس راه در محل یک طرفه می‌شود. با توجه به پایان تعطیلات چند روزه و بار برگشت سفر، انتظار می‌رود مسافران زمان برگشت سفر خود را مدیریت کرده و به آخرین ساعات روز موکول نکنند.

سرهنگ کرمی بیان کرد: موکول کردن زمان سفر به ساعات پایانی روز با ترافیک سنگین در جاده‌های استان البرز و ایجاد مشکلات فراوان برای مسافران همراه خواهد شد. رانندگان از هرگونه عجله و شتاب هنگام رانندگی پرهیز کنند که موجب بروز حوادث احتمالی به ویژه در جاده کرج - چالوس نشود.

رئیس پلیس راه استان البرز عنوان کرد: اطمینان از سلامت فنی خودروها و به همراه داشتن سوخت کافی از مهمترین توصیه‌ها برای پیشگیری از مشکلات سفر است و رانندگان قبل از سفر از این موضوعات اطمینان حاصل کنند تا موجب بروز حوادث احتمالی نشود.

سوژه های روز، خبرهای داغ
سوژه های روز، خبرهای داغ پارس لاین: مقالات آموزنده، خبرهای داغ ایران و جهان، ویدیوهای جذاب و دیدنی را در صفحه ما در آیدت ببینید.

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋