سوژه های روز، خبرهای داغ

سوژه های روز، خبرهای داغ

پارس لاین: مقالات آموزنده، خبرهای داغ ایران و جهان، ویدیوهای جذاب و دیدنی را در صفحه ما در آیدت ببینید.
توسط ۳۴ نفر دنبال می شود
 ۹ نفر را دنبال می کند

گینه نسخه گرمسیری خود را بسته بندی کرد

تیم ملی فوتبال گینه موفق شد با برتری دقایق پایانی مقابل گینه استوایی راهی مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آفریقا شود.

خبرگزاری ایرنا: تیم ملی فوتبال گینه موفق شد با برتری دقایق پایانی مقابل گینه استوایی راهی مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آفریقا شود.

گینه نسخه استوایی خود را پیچید

دیدار تیم‌های گینه استوایی و گینه از مرحله یک‌هشتم نهایی رقابت‌های فوتبال جام ملت‌های آفریقا از ساعت ۲۰:۳۰ یکشنبه شب برگزار شد که در نهایت این دیدار با برتری یک بر صفر گینه به پایان رسید.

گینه استوایی با شگفتی‌سازی موفق شد در گروه A بالاتر از نیجریه، ساحل عاج و گینه بیسائو با هفت امتیاز به عنوان صدرنشین پا به این مرحله بگذارد و در گینه نیز در گروه C بعد از سنگال و کامرون با ۴ امتیاز به عنوان یکی از چهار تیم برتر رتبه سوم، جواز حضور در این مرحله را کسب کرد.

بازی بیشتر در میانه میدان دنبال می‌شد. در دقیقه ۵۵ بیکورو با دریافت کارت قرمز مستقیم از زمین بازی اخراج شد تا کار برای گینه استوایی در ادامه دشوارتر شود.

برخلاف جریان بازی این گینه استوایی بود که در دقیقه ۶۸ صاحب یک ضربه پنالتی شد، اما انسو نتوانست از این فرصت استفاده کند تا بهترین فرصت این تیم از دست برود.

در حالی که همه منتظر بودند تا بازی به وقت‌های اضافی کشیده شود این تیم گینه بود که موفق شد توسط محمد بایو روی پاس دیاکیته در دقیقه ۸+۹۰ گل برتری و صعود را به ثمر برساند.

تیم ملی گینه در مرحله بعدی به مصاف برنده دیدار تیم‌های ملی مصر و کنگو خواهد رفت.

 

سوژه های روز، خبرهای داغ
سوژه های روز، خبرهای داغ پارس لاین: مقالات آموزنده، خبرهای داغ ایران و جهان، ویدیوهای جذاب و دیدنی را در صفحه ما در آیدت ببینید.

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋