سوژه های روز، خبرهای داغ

سوژه های روز، خبرهای داغ

پارس لاین: مقالات آموزنده، خبرهای داغ ایران و جهان، ویدیوهای جذاب و دیدنی را در صفحه ما در آیدت ببینید.
توسط ۳۴ نفر دنبال می شود
 ۹ نفر را دنبال می کند

غم، اشک و ماتم: اماراتی ها از حال رفت!

بازیکنان امارات با چهره‌های درهم نظاره‌گر خوشحالی بازیکنان تاجیکستان بودند.

ورزش سه: بازیکنان تیم ملی امارات پس از حذف از مسابقات با چهره‌ای هایی درهم، همراه با اشک و بغض زمین مسابقه را ترک کردند تا جام ملت‌های ۲۰۲۳ برای آنها به تلخ‌ترین شکل ممکن به پایان برسد.

غم، اشک و ماتم: اماراتی‌ها از حال رفتند!

آنها که یک بار در دقیقه 5+90 به بازی برگشته بودند و شانس حضور در ادامه تورنومنت را داشتند بار دیگر در ضربات پنالتی مغلوب شدند تا میزان ناراحتی و حسرت آنها دوچندان شود.
بازیکنان امارات پس از گلزنی رستم سایروف با چهره‌هایی عجیب وسط زمین ایستاده بودند و گلزن آنها خلیفه الحمدی از شدت ناراحتی روی زمین افتاد و دیگر بازیکنان این تیم هم خوشحالی تاجیکستانی ها را نظاره گر بودند.

غم، اشک و ماتم: اماراتی‌ها از حال رفتند!

اماراتی‌ها در این تورنومنت امیدهای زیادی برای حضور در مراحل پایانی داشتند و پیش از شروع بازی‌ها در رسانه های عربی از تیم یکدست و مدعی آنها صحبت می‌شد اما خیلی زود از مسابقات کنار رفتند و عملکرد ضعیفی در طول مسابقات ارائه کردند، یک پیروزی مقابل هنگ کنگ، تساوی مقابل فلسطین و شکست مقابل ایران در مرحله گروهی و شکست مقابل تاجیکستان در ضربات پنالتی کارنامه آنها در این مسابقات بود.

سوژه های روز، خبرهای داغ
سوژه های روز، خبرهای داغ پارس لاین: مقالات آموزنده، خبرهای داغ ایران و جهان، ویدیوهای جذاب و دیدنی را در صفحه ما در آیدت ببینید.

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋