سوژه های روز، خبرهای داغ

سوژه های روز، خبرهای داغ

پارس لاین: مقالات آموزنده، خبرهای داغ ایران و جهان، ویدیوهای جذاب و دیدنی را در صفحه ما در آیدت ببینید.
توسط ۳۴ نفر دنبال می شود
 ۹ نفر را دنبال می کند

حضور ایرانسل در نمایشگاه خودرو تهران

راهکارهای سازمانی ایرانسل با حضور در پنجمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو، فناوری‌های نوین و صنایع وابسته (اتواکسپو تهران)، میزبان علاقه‌مندان به تحول دیجیتال در صنعت خودروسازی است.

برترین‌ها: راهکارهای سازمانی ایرانسل با حضور در پنجمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو، فناوری‌های نوین و صنایع وابسته (اتواکسپو تهران)، میزبان علاقه‌مندان به تحول دیجیتال در صنعت خودروسازی است.

حضور ایرانسل در اتو اکسپو تهران

 این نمایشگاه، به عنوان یکی از بزرگ‌ترین و مهم‌ترین رویدادهای صنعت خودرو ایران، از ۹ بهمن ۱۴۰۲ آغاز به کار می‌کند و از ۱۰ تا ۱۵ بهمن ۱۴۰۲، در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی شهر آفتاب، میزبان عموم علاقه‌مندان است.

 راهکارهای سازمانی اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران با حضور در این نمایشگاه، محصولات و راهکاری دیجیتال و هوشمند خود از جمله سامانه مدیریت هوشمند ناوگان (FMS)، سرویس خودرو متصل (connected car) و سبدی از سرویس‌های دیجیتال ایرانسل مانند دانا پلاس، یلو ادوایز، یلو هاب و... را در غرفه ملل این نمایشگاه، به بازدیدکنندگان، صاحبان صنایع و خودروسازان، معرفی می‌کند.

 غرفه راهکارهای سازمانی ایرانسل، در سالن ملل مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی شهر آفتاب، از ساعت ۱۰ تا ۱۸ میزبان بازدیدکنندگان نمایشگاه اتواکسپو تهران است.

 

سوژه های روز، خبرهای داغ
سوژه های روز، خبرهای داغ پارس لاین: مقالات آموزنده، خبرهای داغ ایران و جهان، ویدیوهای جذاب و دیدنی را در صفحه ما در آیدت ببینید.

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋