سوژه های روز، خبرهای داغ

سوژه های روز، خبرهای داغ

پارس لاین: مقالات آموزنده، خبرهای داغ ایران و جهان، ویدیوهای جذاب و دیدنی را در صفحه ما در آیدت ببینید.
توسط ۳۴ نفر دنبال می شود
 ۹ نفر را دنبال می کند

حمایت جالب هواداران از تیم ملی عربستان

هواداران عربستانی حمایت ویژه‌ای از تیم ملی کشورشان انجام دادند.

ورزش سه: عربستانی‌ها پیش از آغاز بازی‌های جام‌ملت‌ها با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم کردند و حواشی زیادی را پشت سرگذاشتند و در اوج حواشی و انتقادات وارد مسابقات شدند.

در اولین مسابقه آنها دقایق طولانی را از عمان عقب بودند و شرایط سختی را تجربه می‌کردند اما پس از تساوی کردن مسابقه، با گل دقایق پایانی علی البلیهی عمان را شکست دادند و ۳ امتیاز اول را کسب کردند.

عربستانی‌ها در بازی امروز مقابل قرقیزستان هم شرایط چندان مطلوبی نداشتند و برخلاف بازی خوبی که انجام دادند موقعیت‌های چندانی خلق نکردند تا نشان دهند از تمرکز کافی بهره‌مند نیستند، اما هواداران عربستانی با پرچمی جالب در ورزشگاه حضور پیدا کردند و بازیکنان این تیم را مورد حمایت قرار دادند، روی این پرچم نوشته شده بود "ما به شما اعتماد داریم".

عربستانی با توجه به هزینه‌های زیادی که در رده باشگاهی داشتند و همچنین حضور روبرتو مانچینی در راس کادرفنی این تیم نمی‌خواهند بازنده باشند و به سادگی از جام ملت‌ها کنار بروند و این موضوع در مورد هوادران این تیم هم صدق می‌کند، آنها نمی‌خواهند تیم ملی کشورشان خیلی زود از مسابقات کنار برود و حمایت ویژه‌ای در این مسابقه انجام دادند.

تیم ملی عربستان با ۶ امتیاز به مرحله بعدی صعود کرد و در صورت قطعی شدن صدرنشینی به احتمال خیلی زیاد در مرحله حذفی به مصاف کره جنوبی خواهد رفت.

سوژه های روز، خبرهای داغ
سوژه های روز، خبرهای داغ پارس لاین: مقالات آموزنده، خبرهای داغ ایران و جهان، ویدیوهای جذاب و دیدنی را در صفحه ما در آیدت ببینید.

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋