سوژه های روز، خبرهای داغ

سوژه های روز، خبرهای داغ

پارس لاین: مقالات آموزنده، خبرهای داغ ایران و جهان، ویدیوهای جذاب و دیدنی را در صفحه ما در آیدت ببینید.
توسط ۳۴ نفر دنبال می شود
 ۹ نفر را دنبال می کند

عزت اللهی: ما در اتاق خود فلسطین را تحلیل کردیم!

سعید عزت اللهی اعتقاد دارد شرایط ایده‌آلی برای شروع خوب در تورنمنت فراهم است.

ورزش سه: عزت‌اللهی هافبک تیم ملی ایران شرایط اردوی ایران را مطلوب می‌دانند و اعتقاد دارد که شرایط خوبی برای موفقیت ایران در جام ملت‌های آسیا فراهم است.

سعید عزت‌اللهی صحبت‌های خود را با تشکر از هواداران آغاز کرد و گفت: با توجه به اردو کیش حضور پرشور هواداران ایران روحیه خیلی خوبی برای تیم ساختند، این انرژی و روحیه به بدن و پاهای ما منتقل می‌شود تا بتوانیم با همه وجود بجنگیم و تورنمنت را شروع کنیم.

عزت‌اللهی: فلسطین را در اتاق خودمان آنالیز کردیم!

هافبک ایران درباره شرایط اردوی ایران گفت: از لحاظ امکانات زمین و هتل همان چیزی است که کادرفنی مدنظرشان بوده و ما به عنوان بازیکن همه تمرکزمان روی مسائل تاکتیکی و کارهای فنی است که بتوانیم آماده شویم برای اولین بازی در جام ملت‌ها.

او در ادامه افزود: چیزی که مهم است این خواهد بود که بتوانیم هدفی که در ذهن تمام بچه‌ها و مردم وجود دارد را برآورده کنیم، الباقی دست خداست و می‌دانید که فوتبال بازی اتفاقات است و ما چیزی را از الان نمیتوانیم پیش‌بینی کنیم اما همه بازیکنان در کنار کادرفنی امیدوار هستند که بهترین نمایشمان را ارائه کنیم و سربلند از این مسابقات خارج شویم.

عزت‌اللهی: فلسطین را در اتاق خودمان آنالیز کردیم!

عزت اللهی درباره شرایط فلسطین گفت: فلسطین را آنالیز کردیم، فوق العاده تیم آماده‌ای هستند، تشکر میکنم از کادرفنی و آنالیز که شبانه روزی تلاش می‌کنند و تک تک بازی‌های فلسطین و رقبای ما را آنالیز می‌کنند، کار مثبتی که کادرفنی در نظر گرفته بازی‌های فلسطین را با هتل هماهنگ کردند و روی یک کانال مخصوص بدون توقف پخش می‌شود تا در تایم استراحت بتوانیم بازی‌های این تیم را در اتاق‌هایمان تماشا کنیم.

عزت‌اللهی در خصوص حضور امید ابراهیمی در تیم ملی اظهار داشت: من چندین سال در کنار امید در تیم ملی بازی کردم، یک سال هم در بلژیک همبازی بودیم، فوق العاده از لحاظ فنی و شخصیتی در سطح بالایی هست، نه تنها امید بلکه دیگر بازیکنان تیم ملی هم همین شرایط را دارند و افتخار می‌کنم در کنار آنها بازی می‌کنم.

تجربه بالای بازیکنان ایران چقدر می‌تواند به تیم ملی کمک کند: تجربه بالای بازیکنان قطعا خیلی می‌تواند به تیم کمک کند، 90درصد بازیکنانی که در تیم ملی حضور دارند حداقل یک تورنمنت بین المللی را در کنار هم بودند، در تورنمنت‌ها شرایط خیلی متفاوت نسبت به تک بازی است و تجربه بالا خیلی می‌تواند به تیم ما کمک کند و امیدوارم بتوانیم موفق شویم.

سوژه های روز، خبرهای داغ
سوژه های روز، خبرهای داغ پارس لاین: مقالات آموزنده، خبرهای داغ ایران و جهان، ویدیوهای جذاب و دیدنی را در صفحه ما در آیدت ببینید.

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋