سوژه های روز، خبرهای داغ

سوژه های روز، خبرهای داغ

پارس لاین: مقالات آموزنده، خبرهای داغ ایران و جهان، ویدیوهای جذاب و دیدنی را در صفحه ما در آیدت ببینید.
توسط ۳۴ نفر دنبال می شود
 ۹ نفر را دنبال می کند

قطری ها از شکست مقابل ایران درس گرفتند

خط دفاع قطر نسبت به بازی ایران دگرگون شد.

ورزش سه: شکست سنگین چهار بر صفر قطر مقابل ایران باعث تغییرات گسترده در خط دفاعی این تیم شد و قطری ها در اولین بازی خود در جام ملت‌ها از شکست سنگین مقابل ایران درس گرفتند و با استفاده از مدافعان خارجی خود به دنبال ترمیم خط دفاعی هستند.

مهاجمان ایران در مقابل قطر ۴ بار دروازه این تیم را باز کردند تا شکست سنگینی را به آنها تحمیل کنند اما در دیدار افتتاحیه جام ملت‌های آسیا قطری ها با حضور دو مدافع خارجی خود پدرو میگل و لوکاس مندز به همراه محمد وعد و احمد علی خط دفاعی متفاوتی را به میدان فرستادند.

مشعل برشام دروازه‌بان این تیم همچنان گزینه اصلی لوپز سرمربی حال حاضر قطر است.

البته آنها در خط حمله و هافبک تغییر چندانی نداشتند و فقط حسن الحیدوس ستاره با تجربه این تیم در ترکیبشان قرار گرفته، این بازیکن که جام قبلی را با قهرمانی و بالا بردن جام قهرمانی به پایان رساند امیدوار است در آخرین تورنومنت احتمالی‌اش پایان خوشی را تجربه کند.

قطری ها نسبت به جام گذشته شرایط متفاوتی دارند و ستاره‌های چهار سال قبل این تیم پا به سن گذاشتند و بعید به نظر می‌رسد که امسال رقیب جدی برای مدعیان قهرمانی باشند.

 

سوژه های روز، خبرهای داغ
سوژه های روز، خبرهای داغ پارس لاین: مقالات آموزنده، خبرهای داغ ایران و جهان، ویدیوهای جذاب و دیدنی را در صفحه ما در آیدت ببینید.

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋