سوژه های روز، خبرهای داغ

سوژه های روز، خبرهای داغ

پارس لاین: مقالات آموزنده، خبرهای داغ ایران و جهان، ویدیوهای جذاب و دیدنی را در صفحه ما در آیدت ببینید.
توسط ۳۴ نفر دنبال می شود
 ۹ نفر را دنبال می کند

واکنش کنایه آمیز تونی کروس به هو شدن از سوی سعودی ها

هو کردن بازیکنی که سال‌ها در بالاترین سطح فوتبال بازی کرده، تأثیری روی تمرکز او ندارد

طرفداری: تونی کروس به شکلی کنایه‌آمیز جواب هواداران عربستانی را داد. رئال مادرید و اتلتیکو مادرید در نیمه‌نهایی سوپرجام اسپانیا به مصاف هم رفتند که این بازی سراسر جذاب و تماشایی با نتیجه ۵-۳ به سود کهکشانی‌ها به پایان رسید. یکی از حواشی جنجالی این بازی هیجان‌انگیز، هو شدن تونی کروس توسط هواداران حاضر در ورزشگاه بود. عربستانی‌ها هر بار که توپ در اختیار هافبک آلمانی قرار می‌گرفت، او را شدیداً هو می‌کردند. کروس پس از پایان بازی، در پاسخ به این اقدام هواداران سعودی، توییتی کنایه‌آمیز منتشر کرد و به نوعی خونسردی و بی‌تفاوتی خود نسبت به هو شدنش را به رخ آن‌ها کشید.

واکنش کنایه‌آمیز تونی کروس به هو شدن توسط عربستانی‌ها
کنایه تونی کروس به عربستانی‌ها: امروز خوش گذشت، تماشاگران فوق‌العاده بودند!

اما دلیل هو شدن کروس چه بود؟

تونی کروس حدود 4 ماه قبل، هنگامی که باشگاه‌های عربستانی در بازار نقل‌وانتقالاتی اروپا ستارگان مطرح را یکی پس از دیگری می‌خریدند، در مصاحبه‌ای علیه لیگ عربستان گفت: این تصمیمی برای پول و علیه فوتبال است. مسائل برای فوتبالی که همه می شناسیم و عاشقش هستیم، سخت می شود. فقدان حقوق بشر چیزی است که مانع من از انجام چنین انتقالی می شود.

کروس هم‌چنین پس از انتقال عجیب گابری ویگا در 21 سالگی به الاهلی عربستان، تصمیم ستاره سابق سلتاویگو را «شرم‌آور» توصیف کرده بود. این واکنش‌های کروس اصلاً به مذاق عربستانی‌ها خوش نیامد و آن‌ها با هو کردن ستاره آلمانی در جریان دربی مادرید، نشان دادند پس از گذشت ماه‌ها کماکان از او کینه به دل دارند. با توجه به راه‌یابی رئال مادرید به فینال سوپرجام، بار دیگر شاهد هو شدن تونی کروس توسط عربستانی‌ها خواهیم بود.

واکنش کنایه‌آمیز تونی کروس به هو شدن توسط عربستانی‌ها
کامنت کروس زیر پست اینستاگرامی فابریتزیو رومانو پس از قطعی شدن انتقال ویگا به عربستان:
«شرم‌آور»

 

سوژه های روز، خبرهای داغ
سوژه های روز، خبرهای داغ پارس لاین: مقالات آموزنده، خبرهای داغ ایران و جهان، ویدیوهای جذاب و دیدنی را در صفحه ما در آیدت ببینید.

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋