سوژه های روز، خبرهای داغ

سوژه های روز، خبرهای داغ

پارس لاین: مقالات آموزنده، خبرهای داغ ایران و جهان، ویدیوهای جذاب و دیدنی را در صفحه ما در آیدت ببینید.
توسط ۳۴ نفر دنبال می شود
 ۹ نفر را دنبال می کند

کنعانی از بازی نکردن راحت شد!

محمدحسین کنعانی‌زادگان برای دومین بازی متوالی برای پرسپولیس به میدان نرفت.

ورزش سه: با وجود نمایش خوب فرشاد فرجی در دیدار با شمس آذر و شرایطی که محمدحسین کنعانی در آن قرار داشت قابل پیش‌بینی بود که باز هم فرجی مقابل نساجی در ترکیب اصلی باشد و کنعانی بیرون بنشیند.

خیال راحت کنعانی از بازی نکردن!

با این حال این بازی برای کنعانی یک تفاوت با مسابقه قبلی داشت و اینکه این‌بار مدافع ملی پوش سرخ‌ها نامش در لیست قرار گرفت و از روی نیمکت کار را شروع کرد.

نکته جالب اینکه کنعانی مثل برخی بازیکنان نیمکت‌نشین پرسپولیس مثل سرلک، سورگی، ریگی و ... از شروع نیمه دوم پشت دروازه  شمالی مشغول گم کردن شدند که در بین آنها کنعانی‌زادگان هم حضور داشت اما او فقط دقایقی کوتاه خودش را گرم کرد و در بقیه دقایق مشغول تماشای بازی شد.

در حالی که سایر نفرات در حال گرم کردن خود زیر نظر په په لوسادا بودند کنعانی با تکیه بر تابلوی تبلیغات بدون توجه به تلاش مربی اسپانیایی مشغول تماشای بازی شد. ظاهرا خیال کنعانی راحت بود که قرار نیست به میدان برود هر چند با اخطاری که گولسیانی در این نیمه گرفت و البته مدیریت پرسپولیس در دقایق پایانی به نظر می‌رسید که شاید دقایقی جای گئورگی یا فرجی از بازی بیرون بروند.

کنعانی دقایقی کوتاه از سوی تعدادی از تماشاگران جایگاه شمالی با شعار«کنعانی باغیرت» تشویق شد و نسبت به این هواداران واکنش نشان داد.

سوژه های روز، خبرهای داغ
سوژه های روز، خبرهای داغ پارس لاین: مقالات آموزنده، خبرهای داغ ایران و جهان، ویدیوهای جذاب و دیدنی را در صفحه ما در آیدت ببینید.

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋