سوژه های روز، خبرهای داغ

سوژه های روز، خبرهای داغ

پارس لاین: مقالات آموزنده، خبرهای داغ ایران و جهان، ویدیوهای جذاب و دیدنی را در صفحه ما در آیدت ببینید.
توسط ۳۴ نفر دنبال می شود
 ۹ نفر را دنبال می کند

راز مدلی که در عرض چهار ماه در اینستاگرام به شهرت رسید

آیتانا، یک زن ۲۵ ساله پر جنب‌وجوش با موهای صورتی و اهل بارسلونای اسپانیا است که هر هفته پیام‌های خصوصی زیادی از افراد مشهور دریافت می‌کند که از او می‌خواهند با آن‌ها قرار بگذارد.

برترین‌ها: آیتانا، یک زن ۲۵ ساله پر جنب‌وجوش با موهای صورتی و اهل بارسلونای اسپانیا است که هر هفته پیام‌های خصوصی زیادی از افراد مشهور دریافت می‌کند که از او می‌خواهند با آن‌ها قرار بگذارد. اما آیتانا یک مدل واقعی نیست و به دنیای مجازی تعلق دارد.

این دختر بازیگوش اولین مدل اسپانیایی است که با استفاده از هوش مصنوعی ساخته شده است.

راز خانم مدلی که طی چهار ماه در اینستاگرام معروف شد

تابستان گذشته، روبن کروز، طراح آیتانا و بنیانگذار آژانس The Clueless شروع به ساخت این مدل کرد.

آقای کروز به یورونیوز می‌‌گوید پیش از ساخت این مدل بیشتر پروژه‌هایی که او و تیمش مشغول به انجامش بودند به دلیل مشکلات «خارج از کنترل» که ارتباطی به «مسائل طراحی» نداشت، لغو یا متوقف شدند. به گفته او لغو این پروژه‌‌‌ها «اغلب تقصیر اینفلوئنسر‌ها یا مدل‌ها» بود.

با شکست این پروژه‌ها بود که آنها تصمیم گرفتند شخصیت مجازی اینفلوئنسری خود را بسازند و از آن به عنوان الگویی برای برندهایی که با آن‌ها همکاری داشتند استفاده کنند.

راز خانم مدلی که طی چهار ماه در اینستاگرام معروف شد

در نهایت آنها آیتانا را خلق کردند، یک زن ۲۵ ساله شاداب با موهای صورتی اهل بارسلونا که ظاهری جذاب و بی عیب و نقص دارد. به گفته سازنده این مدل مجازی، آیتانا می‌تواند تا ۱۰ هزار یورو در ماه درآمد داشته باشد اما میانگین درآمد او چیزی حدود ۳ هزار یورو است.

سوژه های روز، خبرهای داغ
سوژه های روز، خبرهای داغ پارس لاین: مقالات آموزنده، خبرهای داغ ایران و جهان، ویدیوهای جذاب و دیدنی را در صفحه ما در آیدت ببینید.

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋