سوژه های روز، خبرهای داغ

سوژه های روز، خبرهای داغ

پارس لاین: مقالات آموزنده، خبرهای داغ ایران و جهان، ویدیوهای جذاب و دیدنی را در صفحه ما در آیدت ببینید.
توسط ۳۴ نفر دنبال می شود
 ۹ نفر را دنبال می کند

جهان پهلوان سیامند رحمان درگذشت

جهان‌پهلوان سیامند رحمان درگذشت

دوشنبه، مراسم تدفین؛ جهان‌پهلوان سیامند رحمان درگذشت؛ سیامند رحمان قویترین مرد پاراوزنه‌برداری جهان که سابقه سه دوره کسب مدال طلای بازی‌های پارالمپیک را در کارنامه داشت بر اثر ایست قلبی درگذشت.

سیامند رحمان قویترین مرد جهان شامگاه امروز یکشنبه بر اثر ایست قلبی در بیمارستان نبی اکرم اشنویه جان باخت. یکی از اعضای کادر پزشکی این بیمارستان خبر درگذشت این ورزشکار پرافتخار پارالمپیک ایران را تایید کرد.

پارس لاین ، سیامند رحمان رکورددار رشته وزنه برداری جانبازان و معلولان جهان است و در کارنامه پرافتخارش، سابقه قهرمانی در المپیک ۲۰۱۲ لندن و ۲۰۱۶ ریو و همچنین ۵ مدال طلا و یک نقره جهان را دارد. او علاوه بر این سه نشان طلای بازی‌های پاراآسیایی ۲۰۱۰ گواگژو، ۲۰۱۴ اینچئون و ۲۰۱۸ جاکارتا را درکارنامه‌اش دارد.

رحمان با بلند کردن وزنه ۳۱۰ کیلوگرم در سال ۲۰۱۶ رکورددار وزن ۱۰۷+ کیلوگرم جهان است و شاید برای سالیان سال رکوردش در این وزن جاودانه شود.

سایت پارس لاین این اتفاق تلخ را به جامعه ورزش و مردم ایران تسلیت می‌گوید.

واکنش بهداد سلیمی به درگذشت سیامند رحمان

بهداد سلیمی قهرمان وزنه‌برداری ایران در پستی اینستاگرامی به درگذشت سیامند رحمان، قهرمان وزنه‌برداری معلولین واکنش نشان داد.

سیامند رحمان درگذشت

تسلیت کمیته ملی المپیک در پی درگذشت سیامند رحمان

کمیته ملی المپیک طی پیامی، درگذشت ناگهانی سیامند رحمان، قهرمان بااخلاق پاراوزنه‌برداری جهان و پارالمپیک را تسلیت گفت. متن این پیام به این شرح است: کمیته ملی المپیک با نهایت تأسف و تأثر، ضایعه درگذشت سیامند رحمان، قهرمان پاراوزنه برداری کشورمان را که بارها پرچم پرافتخار میهن عزیزمان را در رقابت‌های جهانی و پارالمپیک به اهتزاز در آورده است، به خانواده محترم وی و جامعه ورزش کشور، به‌خصوص خانواده فرهیخته و زحمتکش پارالمپیک و ملت شریف ایران تسلیت عرض می‌نماید و از خداوند متعال برای وی، رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان، آرزوی صبر و بردباری دارد.

تسلیت علی لاریجانی برای درگذشت سیامند رحمان

رئیس مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی درگذشت سیامند رحمان را تسلیت گفت.

«بسم الله الرحمن الرحیم‌

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت ناگهانی قهرمان محبوب و مردمی و رکورددار جهان در رشته وزنه‌برداری معلولان‌، آقای سیامند رحمان موجب تاسف و تاثر گردید.

این قهرمان سرافراز سال‌ها با اراده راسخ و پولادین خود افتخارات بسیاری برای ملت ایران رقم زد و همواره از محبوبیت فراوانی در بین مردم ‌برخوردار بود.

این جانب ضمن عرض تسلیت درگذشت این قهرمان ملی به آحاد ملت، جامعه ورزش معلولان ‌و خانواده ارجمند ایشان، از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم‌، رحمت واسعه و برای بازماندگان‌صبر و اجر مسئلت می‌کنم.

علی لاریجانی

رییس مجلس شورای اسلامی»

جزئیات درگذشت سیامند رحمان از زبان مدیر شبکه بهداشت اشنویه

سوژه های روز، خبرهای داغ
سوژه های روز، خبرهای داغ پارس لاین: مقالات آموزنده، خبرهای داغ ایران و جهان، ویدیوهای جذاب و دیدنی را در صفحه ما در آیدت ببینید.

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋