سوژه های روز، خبرهای داغ

سوژه های روز، خبرهای داغ

پارس لاین: مقالات آموزنده، خبرهای داغ ایران و جهان، ویدیوهای جذاب و دیدنی را در صفحه ما در آیدت ببینید.
توسط ۳۴ نفر دنبال می شود
 ۹ نفر را دنبال می کند

اعتراف کارشناس بی بی سی به جنایات جنگی اسرائیل

تحلیل‌گری که شبکه BBC برای مناظره با یکی از سلطنت‌طلبان درباره مواضع فلسطین و اسرائیل دعوت کرده بود، نتوانست مواضع این طرفدار پهلوی را تاب بیاورد و قطع کردن آب و برق به روی غزه را جنابت جنگی دانست و گفت که آنچه در غزه دارد اتفاق می‌افتد یک فاجعه انسانی است.

فرهیختگان آنلاین: تحلیل‌گری که شبکه BBC برای مناظره با یکی از سلطنت‌طلبان درباره مواضع فلسطین و اسرائیل دعوت کرده بود، نتوانست مواضع این طرفدار پهلوی را تاب بیاورد و قطع کردن آب و برق به روی غزه را جنابت جنگی دانست و گفت که آنچه در غزه دارد اتفاق می‌افتد یک فاجعه انسانی است.

او سپس در واکنش به سفیدشویی‌هایی که طرفدار پهلوی از اسرائیل می‌کرد گفت: اینکه بگوییم در ماجرای حماس پای ایران در میان است، یعنی تاریخ را ندیدیم! ما نمیتوانیم یک تاریخ طولانی مدت را نادیده بگیریم و از یک تاریخ ۸۰ ساله فقط یک برهه یک ماهه را در نظر بگیریم. سال گذشته اسرائیل در موارد متعددی کودکان فلسطین را کشت که صدای تمام رسانه‌ها درآمد ولی هیچکدام از اینها به اندازه موضوع عملیات حماس، واکنش جهانی نداشتند چون اسرائیل توانایی همراه کردن رسانه‌های جریان را دارد و به راحتی میتواند فضا را به سمتی که می‌خواهد ببرد.

اعتراف کارشناس بی‌بی‌سی به جنایت جنگی اسرائیل

سوژه های روز، خبرهای داغ
سوژه های روز، خبرهای داغ پارس لاین: مقالات آموزنده، خبرهای داغ ایران و جهان، ویدیوهای جذاب و دیدنی را در صفحه ما در آیدت ببینید.

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋