سوژه های روز، خبرهای داغ

سوژه های روز، خبرهای داغ

پارس لاین: مقالات آموزنده، خبرهای داغ ایران و جهان، ویدیوهای جذاب و دیدنی را در صفحه ما در آیدت ببینید.
توسط ۳۴ نفر دنبال می شود
 ۹ نفر را دنبال می کند

اقدام تلخ و غم انگیز پدر بیچاره با جسد دخترش

پدر فقیر وقتی دخترش را از دست داد مصیبش دو برابر شد ! فقر نه تنها جان دخترش را از او گرفت بلکه او را وادار به کاری کرد.

منیبان: پدر فقیر وقتی دخترش را از دست داد مصیبش دو برابر شد ! فقر نه تنها جان دخترش را از او گرفت بلکه او را وادار به کاری کرد.

 این مرد به خاطر فقر مجبور شد با پای پیاده فاطله ی ۱۵ کیلومتری تا قبرستان را طی کند در حالیکه جسد دختر عزیزش را روی دوش خود قرار داده است !

اقدام تلخ و غم انگیز پدر فقیر با جسد دخترش

 

 مردم هند ازین اتفاق بسیار شوکه و خشمگین شده اند . پدری به دلیل مشکلات مالی مجبور شد جسد دخترش را تا قبرستان روی دوش خود حمل کند. یک مرد هندی پس از مرگ دختر 5 ساله‌اش به دلیل نداشتن پول برای پرداخت هزینه آمبولانس مجبور شد جسد او را برای خاکسپاری بیش از 15 کیلومتر برروی دوش خود حمل کند.

گاتی دیبار، پدری هندی از روستای پچاموندی از توابع منطقه اودیسا است که دختر 5 ساله اش را در یک مرکز بهداشت محلی از دست داد. با این حال، به دلیل مضیقه مالی موفق به پرداخت هزینه جابجایی جسد دخترش با آمبولانس نشد. او در نهایت، بدن بی جان دخترش را در پتویی پیچید و با عبور از خیابانهای شلوغ و از میان هیاهوی خودروها، آن را در مسیر 15 کیلومتری مرکز درمانی تا محل دفن، روی دوش خود حمل کرد.

 

سوژه های روز، خبرهای داغ
سوژه های روز، خبرهای داغ پارس لاین: مقالات آموزنده، خبرهای داغ ایران و جهان، ویدیوهای جذاب و دیدنی را در صفحه ما در آیدت ببینید.

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋