سوژه های روز، خبرهای داغ

سوژه های روز، خبرهای داغ

پارس لاین: مقالات آموزنده، خبرهای داغ ایران و جهان، ویدیوهای جذاب و دیدنی را در صفحه ما در آیدت ببینید.
توسط ۳۴ نفر دنبال می شود
 ۹ نفر را دنبال می کند

درگیری گروهی در حکیمیه؛ 2 نفر دستگیر شدند

سرکلانتر چهارم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از پایان درگیری دسته جمعی در محله حکیمیه تهران و دستگیری عاملان اصلی این درگیری خبر داد.

تسنیم: سرکلانتر چهارم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از پایان درگیری دسته جمعی در محله حکیمیه تهران و دستگیری عاملان اصلی این درگیری خبر داد.

سرهنگ اردشیر نادری؛ سرکلانتر چهارم پلیس پیشگیری تهران بزرگ اظهار کرد: روز گذشته به دنبال اعلام درگیری دسته‌جمعی در محله حکیمیه تهران و ایجاد رعب و وحشت و اخلال در نظم، سریعاً عملیات کلانتری ۱۴۶ پلیس پیشگیری تهران در محل حاضر شدند.

درگیری گروهی در حکیمیه؛ ۲ نفر بازداشت شدند

وی با بیان اینکه ماموران پس از حضور در محل درگیری مشاهده کردند تعدادی شرور با در اختیار داشتن سلاح سرد در حال درگیری هستند، افزود: بلافاصله ماموران وارد عمل شده و سعی در برقراری نظم عمومی داشتند که متاسفانه این افراد توجهی به دستورهای پلیسی نمی‌کردند که ماموران با شگرد‌های پلیسی متهمان را خلع سلاح و دستگیر کردند.

سرکلانتر چهارم پلیس پیشگیری تهران افزود: در این عملیات پلیسی دو نفر از عاملان اصلی درگیری را دستگیر و 2 قبضه سلاح سرد کشف و متهمان 32 و 34 ساله را برای تحقیقات پلیسی به کلانتری انتقال دادند.

نادری با اشاره به اینکه امنیت شهروندان خط قرمز پلیس است و با مخلان نظم و امنیت به جد برخورد می شود، خاطر نشان کرد: پرونده و متهمان به مرجع قضائی معرفی شدند.

سوژه های روز، خبرهای داغ
سوژه های روز، خبرهای داغ پارس لاین: مقالات آموزنده، خبرهای داغ ایران و جهان، ویدیوهای جذاب و دیدنی را در صفحه ما در آیدت ببینید.

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋