سوژه های روز، خبرهای داغ

سوژه های روز، خبرهای داغ

پارس لاین: مقالات آموزنده، خبرهای داغ ایران و جهان، ویدیوهای جذاب و دیدنی را در صفحه ما در آیدت ببینید.
توسط ۳۴ نفر دنبال می شود
 ۹ نفر را دنبال می کند

فوق ستاره جدید الهلال وارد ریاض شد

الکساندر میتروویچ، خرید جدید باشگاه الهلال عربستان وارد ریاض شد.

ورزش سه: الکساندر میتروویچ، خرید جدید باشگاه الهلال عربستان وارد ریاض شد.

باشگاه الهلال از ابتدای نقل و انتقالات تابستانی برای جذب الکساندر میتروویچ با فولام وارد مذاکره شده بود. بعد از ۲ پیشنهاد اول توسط باشگاه انگلیسی رد شد، آبی‌های عربستان در سومین پیشنهادشان رقمی را مطرح کردند که ردشدنی نبود.

به این ترتیب تنها چند روز پس از جذب پر سر و صدای نیمار و یاسین بونو هواداران الهلال خود را آماده رونمایی از یک خرید بزرگ دیگر می‌کنند.

سوپراستار جدید الهلال وارد ریاض شد

الکساندر میتروویچ با توافقی حدود 60 میلیون یورویی راهی الهلال عربستان شب گذشته رسما به عنوان صید جدید الهلال معرفی شد تا بعد از کالیدو کولیبالی، مدافع سابق چلسی و روبن نوس، هافبک سابق وولوز، سومین خرید آبی‌ها از لیگ برتر باشد.

او که جایی در لیست نفرات فولام برای بازی برنتفورد نداشت بعد از انجام توافق با سران باشگاه عربستانی و توافق با آنها امشب وارد ریاض شد.

مهاجم 28 ساله جدید الهلال فصل گذشته 14 گل در لیگ برتر به ثمر رساند و در این فصل باید کنار نیمار برای پرافتخارترین تیم فوتبال عربستان گل بزند. نمایندگان باشگاه الهلال امشب با حضور در فرودگاه ریاض با دسته گل به استقبال میتروویچ رفتند تا او را تا هتل محل اقامتش همراهی کنند.

سوپراستار جدید الهلال وارد ریاض شد

او به احتمال زیاد در بازی روز دوم شهریور مقابل الرائد می‌تواند کنار دیگر ستاره‌های الهلال اولین بازی خود را برای این تیم انجام دهد.

 

سوژه های روز، خبرهای داغ
سوژه های روز، خبرهای داغ پارس لاین: مقالات آموزنده، خبرهای داغ ایران و جهان، ویدیوهای جذاب و دیدنی را در صفحه ما در آیدت ببینید.

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋