سوژه های روز، خبرهای داغ

سوژه های روز، خبرهای داغ

پارس لاین: مقالات آموزنده، خبرهای داغ ایران و جهان، ویدیوهای جذاب و دیدنی را در صفحه ما در آیدت ببینید.
توسط ۳۴ نفر دنبال می شود
 ۹ نفر را دنبال می کند

کاپیتان تیم ملی امشب قهرمان می شود

فاینورد با ستاره ایرانی خود آماده دیدار سوپر کاپ فوتبال هلند است.

ورزش سه: فاینورد با ستاره ایرانی خود آماده دیدار سوپر کاپ فوتبال هلند است.کاپیتان تیم ملی امشب قهرمان می‌شود

علیرضا جهانبخش پس از بازگشت به لیگ اردیویسه هلند شرایط خوبی همراه با فاینورد سپری کرد و در فصل اخیر توانست با این تیم جام قهرمانی این رقابت‌ها را به دست بیاورد و تا مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا نیز پیش برود، اما او امشب می‌تواند یک جام دیگر در این باشگاه کسب کند.

تیم فوتبال فاینورد که علیرضا جهانبخش را در اختیار دارد، از ساعت ۲۱:۳۰ امشب در ورزشگاه د کویپ روتردام در مسابقه سوپر کاپ فصل ۲۳-۲۰۲۲ فوتبال هلند را مقابل آیندهوون، قهرمان جام حذفی برگزار خواهد کرد که ستاره ایرانی فاینورد این شانس را دارد یک جام دیگر به ویترین افتخارات خود اضافه کند.

صادق محرمی یکی از لژیونرهای فوتبال ایران است که حدود یک ماه قبل به همراه دینامو زاگرب در مسابقه سوپر کاپ شرکت کرد و توانست قهرمانی را همراه با تیمش به دست بیاورد و حالا علیرضا جهانبخش می‌تواند تبدیل به یک ملی پوش دیگر شود که این عنوان را قبل از شروع فصل ۲۴-۲۰۲۳ کسب کند.

جهانبخش که در فصل گذشته لیگ اردیویسه هلند ۲۸ بازی انجام داد و پنج گل به ثمر رساند و توانست هفت پاس گل بدهد، امیدوار است امشب هم در دیدار سوپر کاپ مقابل آیندهوون بدرخشد و تیمش را به یک جام دیگر برساند.

سوژه های روز، خبرهای داغ
سوژه های روز، خبرهای داغ پارس لاین: مقالات آموزنده، خبرهای داغ ایران و جهان، ویدیوهای جذاب و دیدنی را در صفحه ما در آیدت ببینید.

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋