سوژه های روز، خبرهای داغ

سوژه های روز، خبرهای داغ

پارس لاین: مقالات آموزنده، خبرهای داغ ایران و جهان، ویدیوهای جذاب و دیدنی را در صفحه ما در آیدت ببینید.
توسط ۳۴ نفر دنبال می شود
 ۹ نفر را دنبال می کند

پنالتی فراموش نشدنی بنزما مقابل منچسترسیتی

کریم بنزما در حال حاضر در تیم الاتحاد عربستان بازی می کند و امشب هم در بازی تیمش مقابل الصفاقسی تونس موفق شده است گلزنی کند و به این ترتیب به طور کامل از رئال مادرید و فضایی که در این تیم وجود داشت فاصله گرفته است.

فوتبالی: کریم بنزما در حال حاضر در تیم الاتحاد عربستان بازی می کند و امشب هم در بازی تیمش مقابل الصفاقسی تونس موفق شده است گلزنی کند و به این ترتیب به طور کامل از رئال مادرید و فضایی که در این تیم وجود داشت فاصله گرفته است.

شاید کریم بنزما در حال حاضر دیگر رئال مادرید را فراموش کرده باشد و تمرکزش روی الاتحاد عربستان باشد اما هواداران رئال مادرید هنوز کریم بنزما و عملکرد خیره کننده ای که در سال های اخیر در رئال مادرید داشت را فراموش نکرده اند.

یکی از صحنه های خاطره انگیز حضور کریم بنزما در رئال مادرید، به سال ۲۰۲۲ بر می گردد؛ جایی که رئال مادرید و منچسترسیتی در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم رفته بودند. بازی رفت در ورزشگاه اتحاد شهر منچستر برگزار شد و منچسترسیتی با نتیجه چهار بر سه به پیروزی رسید. گل سوم رئال مادرید را در آن بازی کریم بنزما از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. بنزما در آن دیدار با یک پنالتی چیپ دیدنی دروازه سیتیزن ها را باز کرد.

 پنالتی چیپ فراموش نشدنی بنزما به منچسترسیتی پنالتی چیپ فراموش نشدنی بنزما به منچسترسیتی

در بازی برگشت، رئال مادرید با کامبکی فراموش نشدنی با نتیجه سه بر یک به پیروزی رسید. بنزما در آن بازی هم از روی نقطه پنالتی گل زد اما این بار چیپ نزد.

 

سوژه های روز، خبرهای داغ
سوژه های روز، خبرهای داغ پارس لاین: مقالات آموزنده، خبرهای داغ ایران و جهان، ویدیوهای جذاب و دیدنی را در صفحه ما در آیدت ببینید.

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋