سوژه های روز، خبرهای داغ

سوژه های روز، خبرهای داغ

پارس لاین: مقالات آموزنده، خبرهای داغ ایران و جهان، ویدیوهای جذاب و دیدنی را در صفحه ما در آیدت ببینید.
توسط ۳۴ نفر دنبال می شود
 ۹ نفر را دنبال می کند

آبروی دختران ایتالیایی در جام جهانی رفت!

تیم ملی ایتالیا در دومین بازی خود از دور گروهی جام جهانی زنان با نتیجه عجیب ۵-۰ مغلوب سوئد شد.

ورزش سه: در ادامه بازی‌های دور دوم مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۳ زنان تیم‌های سوئد و ایتالیا از گروه G به مصاف هم رفتند که این دیدار با پیروزی ۵-۰ سوئد به پایان رسید.

این دیدار صحنه تقابل دو تیم برنده دور اول مسابقات بود؛ ایتالیا در گام اول آرژانتین را با یک گل شکست داده بود و سوئد نیز ۲-۱ از سد آفریقای جنوبی گذشته بود.

 آبروی دختران ایتالیا در جام جهانی رفت!

این بازی پرگل و جذاب از آب درآمد اما برخلاف تصور، کاملا یک‌طرفه بود. نیم ساعت نخست کار بدون گل دنبال شد تا اینکه سوئد در دقایق پایانی 3 گل زد تا برنده راهی رختکن شود.

آماندا آیلستد در دقیقه 39 اولین گل سوئد را وارد دروازه ایتالیا کرد. فردولینا رولفو (44) و سیتنا بلکستنیوس (1+45) دو گل دیگر را زدند تا سوئد 3-0 از ایتالیا پیش بیافتد.

 آبروی دختران ایتالیا در جام جهانی رفت!

ستاره آرسنال که گل اول سوئد را به ثمر رسانده بود در پنجمین دقیقه از نیمه دوم کار را 4-0 کرد تا ایتالیا عملا شانسی برای جبران نداشته باشد.

در شرایطی که ایتالیایی‌ها به دنبال فرار از شکست پرگل و کاستن از فاصله به وجود آمده بودند، این سوئد بود که در دقیقه 5+90 یک بار دیگر توسط ربکا بلومکویست به گل رسید تا با تحمیل شکست 5-0 به حریف، در فاصله یک بازی تا پایان دور گروهی صعود خود را قطعی کند.

 آبروی دختران ایتالیا در جام جهانی رفت!

با توجه به تساوی آرژانتین و آفریقای جنوبی رتبه دومی ایتالیا حفظ شد اما این تیم برای صعود در روز پایانی کار سختی خواهد داشت و باید از آرژانتین امتیاز بگیرد.

سوژه های روز، خبرهای داغ
سوژه های روز، خبرهای داغ پارس لاین: مقالات آموزنده، خبرهای داغ ایران و جهان، ویدیوهای جذاب و دیدنی را در صفحه ما در آیدت ببینید.

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋