سوژه های روز، خبرهای داغ

سوژه های روز، خبرهای داغ

پارس لاین: مقالات آموزنده، خبرهای داغ ایران و جهان، ویدیوهای جذاب و دیدنی را در صفحه ما در آیدت ببینید.
توسط ۳۴ نفر دنبال می شود
 ۹ نفر را دنبال می کند

پیام جالب بیرانوند برای حسن یزدانی

عکس‌های حسین یزدانی ستاره کشتی ایران حسابی سوژه فضای مجازی و رسانه‌ای شد و حتی علیرضا بیرانوند سنگربان پرسپولیس و تیم ملی هم به آن واکنش نشان داد.

خبرورزشی: عکس‌های حسین یزدانی ستاره کشتی ایران حسابی سوژه فضای مجازی و رسانه‌ای شد و حتی علیرضا بیرانوند سنگربان پرسپولیس و تیم ملی هم به آن واکنش نشان داد.

حسن یزدانی سوپراستار کشتی دنیا و یکی از نوابغ کشتی ایران در طول تاریخ این روزها خودش را آماده مسابقات می‌کند. امروز عکس‌هایی از تمرینات دروازه‌بانی یزدانی منتشر شد که حسابی در فضای رسانه‌ای و مجازی سوژه شد و در نوع خودش بسیار جالب بود.

کشتی گیران در کنار تمرینات فوق العاده سخت و طاقت فرسایی که انجام می‌دهند، بعضی اوقات برای تنوع تمرینات رشته‌های دیگر مثل والیبال، بسکتبال، هندبال و فوتبال را هم انجام می‌دهند که در نوع خودش جالب توجه است. بعد از انتشار عکس‌های یزدانی در حال دروازه‌بانی، خیلی‌ها نام بیرانوند را میان آوردند و به شوخی مدعی شدند یزدانی هم می‌تواند در دروازه‌بانی مثل کشتی موفق شود و حتی رقیب خوبی برای بیرانوند به عنوان بهترین گلر حال حاضر فوتبال ایران باشد.

همین موضوع بهانه‌ای شد که با علیرضا تماس بگیریم و نظرش را در مورد تمرینات گلری حسن یزدانی جویا شویم. بیرانوند که در حال رفتن به تمرین پرسپولیس برای انجام بازی دوستانه مقابل پیکان بود، با دیدن عکس‌های یزدانی به خبرورزشی گفت: حسن از دوستان خوب من است و ورزشکار فوق‌العاده‌ای هم به حساب می‌آید. همه او را می‌شناسند و نیازی نیست که من افتخارات او را یادآوری کنم. فکر می‌کنم او گلر خوبی هم باشد و شیرجه‌هایش نشان می‌دهد می‌تواند دروازه‌بانی کند.

گلر شماره یک پرسپولیس و تیم ملی در خصوص اینکه دوست دارد با یزدانی یک چالش گلری داشته باشد هم گفت: یزدانی هروقت دوست داشت به تمرینات ما بیاید و قطعا من و همه بچه‌های تیم از دیدن او خوشحال می‌شویم. امیدوارم حسن و بقیه بچه‌های تیم ملی کشتی در مسابقاتی که پیش رو دارند، موفق شوند و برای کشورمان افتخارآفرینی کنند.

پیام جالب بیرانوند برای حسن یزدانی

پیام جالب بیرانوند برای حسن یزدانی

 

سوژه های روز، خبرهای داغ
سوژه های روز، خبرهای داغ پارس لاین: مقالات آموزنده، خبرهای داغ ایران و جهان، ویدیوهای جذاب و دیدنی را در صفحه ما در آیدت ببینید.

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋