سوژه های روز، خبرهای داغ

سوژه های روز، خبرهای داغ

پارس لاین: مقالات آموزنده، خبرهای داغ ایران و جهان، ویدیوهای جذاب و دیدنی را در صفحه ما در آیدت ببینید.
توسط ۳۴ نفر دنبال می شود
 ۹ نفر را دنبال می کند

بهاره رهنما دلیل تحقق شعار زندگی زن آزادی شد!

درحالیکه مخالفان نظام در ماههای اخیر برای ترسیم چهره ضد زن از جمهوری اسلامی به هر تلاشی دست زدند، چهار فیلم "آهنگ دو نفره" ساخته آرزو ارزانش، "دسته دختران" ساخته منیر قیدی، "قطع فوری" ساخته مریم بحرالعلومی و "عطر آخر اردیبهشت" ساخته بهاره رهنما بر پرده سینماها هستند تا چهار فیلمساز زن با هم در اکران رقابت کنند تا بخشی از توجه فرهنگی نظام به هنرمندان زن نشان داده شود.

برترین‌ها: تحلیل عجیب ستاره سینما درباره بهاره رهنما را بخوانید: درحالیکه مخالفان نظام در ماههای اخیر برای ترسیم چهره ضد زن از جمهوری اسلامی به هر تلاشی دست زدند، چهار فیلم "آهنگ دو نفره" ساخته آرزو ارزانش، "دسته دختران" ساخته منیر قیدی، "قطع فوری" ساخته مریم بحرالعلومی و "عطر آخر اردیبهشت" ساخته بهاره رهنما بر پرده سینماها هستند تا چهار فیلمساز زن با هم در اکران رقابت کنند تا بخشی از توجه فرهنگی نظام به هنرمندان زن نشان داده شود.

بهاره رهنما دلیل تحقق شعار زن زندگی آزادی شد!

این رشد و بالندگی زنان در سینمای جمهوری اسلامی درحالی است که در سینمای قبل از انقلاب، نقش زن یا به حضور در مراکز فساد و شهرنو و یا کافه و رقاصی و اعمال خشونت و تحقیر فیلمفارسی خلاصه میشد.

رخشان بنی‌اعتماد، پوران درخشنده، تهمینه میلانی، منیژه حکمت، آزیتا موگویی، مرضیه برومند، نرگس آبیار، تینا پاکروان، پریسا بخت‌آور، انسیه شاه‌حسینی، لیلی عاج و مرحومه فرشته طائرپور از جمله سینماگران زنی بوده‌اند که به برکت سینمای جمهوری اسلامی توانسته‌اند هنر و استعداد خود را به ظهور برسانند.

سوژه های روز، خبرهای داغ
سوژه های روز، خبرهای داغ پارس لاین: مقالات آموزنده، خبرهای داغ ایران و جهان، ویدیوهای جذاب و دیدنی را در صفحه ما در آیدت ببینید.

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋