هلدینگ سیلانه سبز، توزیعکنندهی پیشروی FMCG در ایران بوده و بهعنوان یک شبکهی گستردهی ملی، تمام مناطق ایران را پوشش میدهد.
هلدینگ سیلانه سبز، توزیعکنندهی پیشروی FMCG در ایران بوده و بهعنوان یک شبکهی گستردهی ملی، تمام مناطق ایران را پوشش میدهد. این شرکت که در سال ۱۳۸۰ تأسیس شده، طیف گستردهای از محصولات مانند کاندوم، پوشک، محصولات مراقبت از پوست، پاستیل و خمیر دندان را با تکنولوژی مدرن تولید کرده و در کانالهای توزیعی مانند: داروخانهها، فروشگاههای لوازم آرایشی، سوپرمارکتها، خواربار فروشیها، هایپر مارکتها و فروشگاههای آنلاین پخش میکند.
این شرکت در سال 2014 و همزمان با افزایش اعتماد مشتریان به محصولات آن، خط تولید محصولات آرایشی و بهداشتی خود را نیز راهاندازی کرد و همچنین با واردات و توزیع پاستیل به صنایع غذایی پیوست.
در حقیقت هدف اصلی هلدینگ سیلانه سبز و مدیر اجرایی آن، مازن حریری، معرفی یک سبک زندگی سالم به مشتریان و دسترسی آسان آنان به محصولات بهداشتی است. همچنین چشمانداز شرکت سیلانه سبز این است که با نوآوری، کیفیت و جلب اعتماد مشتری، به یک ارائهدهندهی پیشروی محصولات مراقبتهای بهداشتی تبدیل شود و دنیایی با افراد شادتر و سالمتر بسازد. در همین راستا میتوان گفت مأموریت شرکت سیلانه سبز پدیدآوردن یک نام تجاری منحصربهفرد در حوزهی مراقبتهای بهداشتی نوآورانه بوده که مصرفکنندگان آن، برای همیشه دوستش دارند.
«رسیدگی به امور خدمات مشتری نه یک بخشِ کاری، بلکه وظیفهی همهی ماست»
مازن حریری، مدیر عامل هلدینگ سیلانه سبز
این شرکت دارای گواهینامههای بسیاری است که از آن جمله میتوان به این موارد اشاره کرد:
در حقیقت تیم تحقیق و توسعهی سیلانه سبز، تیمی متشکل از برترین متخصصان پوست، زنان، اورولوژیستها و دانشمندانی است که با شناسایی فناوریها و روشهای نوین و استفاده از آنها، در راستای ارائهی محصولات برجسته به مشتریان و مصرفکنندگان خود تلاش میکنند. تیم تحقیق و توسعهی برند سیلانه سبز، تحت مدیریت مازن حریری، تاکنون موفق به ارائهی برندهای مختلفی در زمینهی محصولات آرایشی و بهداشتی شده است که از آن جمله میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
برنامههای مسئولیت اجتماعی هلدینگ سیلانه سبز
از آنجا که زمین سالم، یکی از عوامل مهم و تأثیرگذار در راستای زندگی سالم است، مازن حریری ، مدیر این هلدینگ کمپینهایی را در این زمینه راهاندازی کرده است. برای مثال تیم آمبرلا با همکاری دانشگاه خوارزمی، بیش از 2000 اصله درخت را به نام همراهان خود در این دانشگاه کاشته و تیم Come'on با همکاری مردم و مسافران طبیعت، کمپینی را برای پاکسازی طبیعت از پلاستیک راهاندازی کرده است.
سخن پایانی
در آخر باید به اهمیتی که این هلدینگ به نیروی انسانیاش میدهد، اشاره کرد. در حقیقت سیلانه سبز معتقد است که نیروی انسانی، مهمترین دارایی آن است و تنها با همکاری تیمی، ارتباطات قوی، پیشرفتکردن و مطالبهی افقهای بالاتر است که میتوان به بهترین عملکرد دست پیدا کرد.
فروشگاه محصولات آرایشی بهداشتی لوکس ایرانا
برای مشاهده محصوات و برندهای لوازم آرایش بهداشتی کلیک کنید.
پاسخ ها