سوژه های روز، خبرهای داغ

سوژه های روز، خبرهای داغ

پارس لاین: مقالات آموزنده، خبرهای داغ ایران و جهان، ویدیوهای جذاب و دیدنی را در صفحه ما در آیدت ببینید.
توسط ۳۴ نفر دنبال می شود
 ۹ نفر را دنبال می کند

احتمال اتفاقی عجیب در لیگ قهرمانان

اگر دولت آلمان انعطاف به خرج ندهد، ممکن است لاپیزیگ لیگ قهرمانان اروپا را از دست بدهد.

احتمال اتفاقی عجیب در لیگ قهرمانان

در حالی که لیورپول و لایپزیگ ۱۶ فوریه (۲۸ بهمن) در دور رفت مرحله یک هشتم‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم خواهند رفت، شدید شدن قوانین مربوط به قرنطینه ممکن است برای میزبان مشکلاتی بیافریند.

دولت آلمان ورود تمامی کسانی که از مناطق تحت تاثیر ویروس کرونای جهش یافته می‌آیند را تا ۱۷ فوریه (۲۹ بهمن) ممنوع اعلام کرده است. در این میان تنها بعضی از شهروندان آلمانی قادر به ورود به کشور خودشان خواهند بود. باشگاه لایپزیگ از مقامات محلی درخواست کرده برای ورود بازیکنان لیورپول از انگلیس به آلمان استثنا قائل شوند و بازی این ۲ تیم در تاریخ ۱۶ فوریه و در ورزشگاه خانگی لایپزیش برگزار شود.

باشگاه آلمانی هنوز پاسخی دراین رابطه دریافت نکرده است. اگر پاسخ مقامات آلمانی به درخواست باشگاه لایپزیگ منفی باشد، آن‌ها باید به دنبال برگزاری دیدار رفت در یک کشور بی‌طرف باشند. یوفا به باشگاه لایپزیگ تا تاریخ ۸ فوریه (۲۰ بهمن) فرصت داده است تا یک مکان بی‌طرف را برای برگزاری بازی رفت پیدا کنند و اگر سران لایپزیگ موفق به انجام این کار نشوند، لیورپول با نتیجه ۳ - صفر پیروز دیدار خواهد شد.

سوژه های روز، خبرهای داغ
سوژه های روز، خبرهای داغ پارس لاین: مقالات آموزنده، خبرهای داغ ایران و جهان، ویدیوهای جذاب و دیدنی را در صفحه ما در آیدت ببینید.

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋