سوژه های روز، خبرهای داغ

سوژه های روز، خبرهای داغ

پارس لاین: مقالات آموزنده، خبرهای داغ ایران و جهان، ویدیوهای جذاب و دیدنی را در صفحه ما در آیدت ببینید.
توسط ۳۴ نفر دنبال می شود
 ۹ نفر را دنبال می کند

قیمت لژیونر پرسپولیسی مشخص شد

رئیس باشگاه المپیک دونتسک با انتقاد از شهاب زاهدی بازیکن ایرانی این باشگاه گفت: شهاب و نماینده او توافق با ما را نقض کردند و او را در ازای ۵۰۰ هزار دلار آزاد می‌کنیم.

قیمت لژیونر پرسپولیسی مشخص شد

وضعیت شهاب زاهدی در تیم فوتبال المپیک دونتسک همچنان نامشخص است. قرارداد این بازیکن ۸ گله در لیگ اوکراین، در پایان این فصل با المپیک به پایان می‌رسد. باشگاه المپیک در پی فروش این بازیکن و کسب درآمد از این طریق بود، اما شهاب حاضر نشد پیشنهادات باشگاه را قبول کند.

این مهاجم ایرانی به صورت مخفیانه با تیم زوریا لوهانسک به توافق رسیده و قصد دارد در پایان فصل راهی این تیم شود؛ بدون آنکه پولی به باشگاه المپیک برسد. مسئولان باشگاه المپیک دونتسک هم از این اقدام شهاب عصبانی شده و او را به تیم دوم باشگاه تبعید کردند.

در تازه‌ترین اظهارنظر در خصوص زاهدی، «ولادیسلاو هلزین» رئیس باشگاه المپیک، این بازیکن ایرانی و نماینده‌اش را به نقض توافق با المپیک متهم کرد.

ولادیسلاو گفت: ما با شهاب و نماینده او توافق صریح داشتیم. ماهیت توافق در این واقعیت نهفته است که این مهاجم می‌تواند بدون مانع به تیم دیگری برود، اما در ازای پرداخت غرامت مالی خاص.

وی افزود: ما ناگهان متوجه شدیم که شهاب مخفیانه با باشگاه زوریا توافق کرده است و سپس به اردوی تیم -در ترکیه- نرسید. او در تمرینات نشان داد که به صورت فعال کار نمی‌کند، زیرا احتمالاً خود را از قبل بازیکن تیم دیگری می‌داند.

رئیس باشگاه المپیک دونتسک تصریح کرد: ما نمی‌توانیم با ورزشکاری که انگیزه مناسبی ندارد کار کنیم؛ بنابراین آن‌ها شهاب را به تیم دوم فرستادند و امیدوار هستند که او نگرش خود را برای باشگاهی که برایش خیلی کار کرده، تغییر بدهد. ولادیسلاو درباره نحوه موافقت باشگاه المپیک برای آزادسازی شهاب زاهدی گفت: ما آماده هستیم که او را با دریافت مبلغ ۵۰۰ هزار دلار آزاد کنیم. فکر می‌کنم باشگاه زوریا باید هزینه انتقال را به ما بپردازد. زوریا پاییز امسال در لیگ اروپا بازی کرد و درآمد زیادی به دست آورد.

وی سپس با کنایه خطاب به مسئولان باشگاه زوریا اظهار کرد: باشگاهی که می‌خواهد پیشرفت کند باید بیاموزد که چگونه برای خرید یک فوتبالیست توانمند و آموزش دیده، هزینه کند. رئیس باشگاه المپیک دونتسک در پایان گفت: شهاب می‌گوید که می‌خواهد به ما کمک کند تا در انتقالش به تیم‌های دیگر، صاحب درآمد شویم. او می‌فهمد که المپیک به او کمک کرده تا تبدیل به چنین بازیکنی شود، اما این بازیکن از پشت سر، به ما صدمه و آسیب می‌زند.

سوژه های روز، خبرهای داغ
سوژه های روز، خبرهای داغ پارس لاین: مقالات آموزنده، خبرهای داغ ایران و جهان، ویدیوهای جذاب و دیدنی را در صفحه ما در آیدت ببینید.

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋