گویا از ابتدای بازی دیروز شبکه زیر دست فروغی سعی کرده که مردم را به بهانه اینکه چه کسی استقلالی و چه کسی پرسپولیسی است به میدان بیاورد که داغ شکست سنگین مقابل فردوسیپور را کمی سبکتر کند.
کانال تلگرامی روزنامه قانون نوشت: گویا از ابتدای بازی دیروز شبکه زیر دست فروغی سعی کرده که مردم را به بهانه اینکه چه کسی استقلالی و چه کسی پرسپولیسی است به میدان بیاورد که داغ شکست سنگین مقابل فردوسیپور را کمی سبکتر کند.
در همین راستا خبرگزاری فارس با تیتر "رکورد دریافت پیامک در برنامههای ورزشی تلویزیون شکسته شد" نوشت: نظرسنجی برنامه فوتبال برتر ویژه آخرین شهرآورد قرن، با دریافت حدود ۷ میلیون پیامک، رکوردشکنی کرد. در این نظرسنجی از هواداران سرخابیها خواسته شده بود با ارسال عدد ۱ یا ۲ به صورت پیامکی و یا از طریق اپلیکیشن روبیکا، به تیم محبوب خود رای دهند که در پایان این رایگیری از مجموع ۷ میلیون رای، پرسپولیسیها از رقیب سنتی خود پیش افتادند.
پیش از این رکورد دریافت پیامک در برنامههای ویژه فوتبال داخلی مختص به برنامه نود با دریافت ۶ میلیون و ۴۰۰ هزار پیامک تلفنی و اینترنتی بود که با ثبت رکورد ۷ میلیون رای در برنامه فوتبال برتر، این رکورد جابجا شد.
مشخص است که شکست سنگین این سازمان مقابل فردوسیپور آنقدر سنگین بوده که همچنان برای خنک کردن دلشان این نمایشها را به راه میاندازند.
پاسخ ها