سوژه های روز، خبرهای داغ

سوژه های روز، خبرهای داغ

پارس لاین: مقالات آموزنده، خبرهای داغ ایران و جهان، ویدیوهای جذاب و دیدنی را در صفحه ما در آیدت ببینید.
توسط ۳۴ نفر دنبال می شود
 ۹ نفر را دنبال می کند

(تصاویر) اعتراضات خیابانی و ناآرامی در ناصریه عراق

در پی بازداشت عده‌ای از معترضین خیابانی شهر ناصریه مرکز استان ذی قار در جنوب عراق، اوضاع این شهر آشفته و معترضان خیابانی یک پلیس را کشته و ۳۳ تن دیگر را زخمی کردند.

(تصاویر) اعتراضات خیابانی و ناآرامی در ناصریه عراق

پارس لاین در اعتراضات شهر ناصریه مرکز استان ذی‌قار در جنوب عراق یک پلیس کشته و ۳۳ تن دیگر زخمی شدند.

پارس لاین ، اعتراضات در ذی‌قار بار دیگر از سرگرفته شده در حالی‌که معترضان کمتر از یک ماه پیش چادرهایشان را از میدان الحبوبی در مرکز اعتراضات برچیده بودند.

ماجرا از آنجا شروع شد که بعدازظهر یکشنبه پلیس ناصریه با یورش به خانه یکی از معترضین خیابانی او را به اجبار به مکان نامعلومی منتقل کردند. پیش از این نیز ظرف چند روز گذشته پلیس چند تن دیگر از معترضین خیابانی را بازداشت کرده بود.

تظاهرکنندگان استان ذی قار اعلام کردند، تا زمانی که مسئولان به موج بازداشت‌ها و هدف قرار دادن فعالان پایان ندهند، آن‌ها اعتراضات خود را متوقف نخواهند کرد.

از سوی دیگر کمیساریای حقوق بشر عراق از مصطفی الکاظمی، نخست وزیر عراق خواست تا کنترل شرایط امنیتی در ذی قار را برعهده بگیرد و تدابیر فوری را برای توقف خونریزی‌ها و گسترش امنیت و توقف نابسامانی امنیتی در این استان اتخاذ کند.

کمیساریای حقوق بشر عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد که این نابسامانی باعث وخامت درگیری‌ها میان تظاهرکنندگان و نیرو‌های امنیتی شده و منجر به کشته شدن یک نیروی امنیتی و زخمی شدن ۱۱۱ تن از دو طرف در پی استفاده از گلوله جنگی و سنگ و سلاح‌های سرد شده است.

(تصاویر)

(تصاویر)

(تصاویر)

(تصاویر)

(تصاویر)

(تصاویر)

(تصاویر)

(تصاویر)

(تصاویر)

(تصاویر)

(تصاویر)

(تصاویر)

سوژه های روز، خبرهای داغ
سوژه های روز، خبرهای داغ پارس لاین: مقالات آموزنده، خبرهای داغ ایران و جهان، ویدیوهای جذاب و دیدنی را در صفحه ما در آیدت ببینید.

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋