مدیرعامل شرکت زامیاد:؛ جریمه تأخیر در تحویل و هزینه افت مدل محصولات زامیاد به مشتریان پرداخت میشود؛ مدیرعامل زامیاد با بیان اینکه در حال حاضر مشکلی از بابت شمارهگذاری و تحویل خودروها به مشتریان وجود ندارد، گفت: همه تعهدات مربوط به وانت نیسان زامیاد را پاسخ خواهیم داد.
مدیرعامل زامیاد گفت: این شرکت به خریداران وانت نیسان زامیاد بابت تأخیر در تحویل و افت مدل محصولات، جریمه پرداخت خواهد کرد.
به گزارش سایپانیوز، بهروز غفاری با اشاره به رفع مشکل شمارهگذاری وانت زامیاد و آغاز فرایند تحویل این محصول به خریداران گفت: با وجود آن که شرکت زامیاد خودروهای مشتریان را تولید و آماده تحویل داشته، اما موانع و مجوزها برای شمارهگذاری که توسط سایر دستگاهها و نهادها ایجاد شد، موجب تأخیر در تحویل این خودروها به مشتریان شده است.
وی ادامه داد: زامیاد بابت تأخیر در تحویل خودروها و افت مدل این محصولات، هزینههای لازم را به خریداران پرداخت خواهد کرد.
مدیرعامل زامیاد با بیان اینکه در حال حاضر مشکلی از بابت شمارهگذاری و تحویل این خودروها به مشتریان وجود ندارد، تصریح کرد: همه تعهدات مربوط به وانت نیسان زامیاد را پاسخ خواهیم داد.
پاسخ ها