سوژه های روز، خبرهای داغ

سوژه های روز، خبرهای داغ

پارس لاین: مقالات آموزنده، خبرهای داغ ایران و جهان، ویدیوهای جذاب و دیدنی را در صفحه ما در آیدت ببینید.
توسط ۳۴ نفر دنبال می شود
 ۹ نفر را دنبال می کند

تعویض برعکس یحیی گل محمدی

تعویض برعکس یحیی گل محمدی

مهاجم بلندقامت سرخ‌پوشان پایتخت بازهم در امر گلزنی برای تیمش ناکام بود و حضورش در میدان برای پرسپولیس مثمرثمر نبود.

آرمان رمضانی مهاجم فصل گذشته سایپا که با نظر یحیی گل‌محمدی به جمع سرخپوشان برای لیگ بیستم پیوست و این روز‌ها در غیاب عیسی آل کثیر یکی از امید‌های خط آتش تیمش به شمار می‌رود، همچنان بدون گلزنی با پیراهن پرسپولیس کار خود را در این تیم دنبال می‌کند؛ او از دقیقه ۶۰ دیدار روز گذشته مقابل ذوب‌آهن به جای مهدی عبدی وارد زمین شد، چند بار در موقعیت گلزنی قرار گرفت که قدر آن‌ها را ندانست. به ویژه فرصت گلزنی که در دقیقه ۷۴ با نفوذ امیری برای رمضانی ساخته شد، اما ضربه سر بد او درون محوطه ذوب‌آهن باعث شد تا توپ از کنار دروازه به بیرون برود.

یحیی که رمضانی را برای حفظ نتیجه بازی و حتی رسیدن به گل دوم به میدان فرستاده بود، در نهایت عکس تعویض خود را در زمین مشاهده کرد چرا که تعویض‌های رحمان رضایی توانستند موفق باشند و ورود بازیکنانی، چون ایوان مارکوویچ خط حمله ذوبی‌ها را تقویت کرد و در نهایت آن‌ها به گل تساوی نیز دست پیدا کردند و گل‌محمدی نتوانست از ورود بازیکنانی، چون رمضانی و مهدی‌خانی بهره‌ای در ترکیب پرسپولیس ببرد و تک گل برتری به دست آمده نیز از دست رفت.

سوژه های روز، خبرهای داغ
سوژه های روز، خبرهای داغ پارس لاین: مقالات آموزنده، خبرهای داغ ایران و جهان، ویدیوهای جذاب و دیدنی را در صفحه ما در آیدت ببینید.

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋