سوژه های روز، خبرهای داغ

سوژه های روز، خبرهای داغ

پارس لاین: مقالات آموزنده، خبرهای داغ ایران و جهان، ویدیوهای جذاب و دیدنی را در صفحه ما در آیدت ببینید.
توسط ۳۴ نفر دنبال می شود
 ۹ نفر را دنبال می کند

(ویدئو) نقص فنی تارا در روز رونمایی

(ویدئو) نقص فنی تارا در روز رونمایی

جدیدترین محصول ایران خودرو به نام "تارا" ، قرار است بهمن ماه امسال وارد بازار شود.

گروه صنعتی ایران خودرو اقدام به طراحی محصولی جدید کرده است که تاکنون نام آن به صورت رسمی اعلام نشده بود و امروز در بازدید وزیر صمت به عنوان "تارا" نامیده شد. این خودرو قرار است زمستان امسال وارد بازار شود اینطور که برآورد می‌شود این خودرو فول اتوماتیک قیمتی حدود ۷۰۰ تا ۸۰۰ میلیون تومان خواهد داشت.

تارا، خودرویی است که بر پایه پژو ۳۰۱ ساخته شده و به نوعی نسخه داخلی این خودرو به حساب می‌آید. بر پایه پلتفرم خودرو تارا قرار است دو محصول دیگر نیز با استایل هاچبک و کراس اوور تولید شوند. ایران خودرو چندی قبل اولین سری از خودرو تارا را پیش فروش کرده بود.

کد ویدیو

دانلود

فیلم اصلی

این خودرو جدید، با همکاری بیش از ۱۳۲ سازنده داخلی تولید خواهد شد. این خودرو در ابتدا مجهز به موتور tu5 خواهد بود که در ادامه مجهز به موتور ef7 و گیربکس اتوماتیک خواهد شد. از دیگر امکانات این خودرو می توان به فرمان برقی، سنسور باد لاستیک، کروز کنترل، نمایشگر ۷ اینچی مجهز به نویگیشن، سانروف، سنسور نور و باران، صندلی برقی جلو اشاره کرد.

همچنین این خودرو مجهز به سامانه ترمز abs, ebd و ba، سیستم کنترل پایداری و پیگیری از هرزگردی esc، چهار ایربگ ایمنی، دوربین دید عقب، آینه جانبی به صورت تاشو برقی، سامانه ورود بدون کلید و استارت خودرو بصورت کنترل است.

سوژه های روز، خبرهای داغ
سوژه های روز، خبرهای داغ پارس لاین: مقالات آموزنده، خبرهای داغ ایران و جهان، ویدیوهای جذاب و دیدنی را در صفحه ما در آیدت ببینید.

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋