سوژه های روز، خبرهای داغ

سوژه های روز، خبرهای داغ

پارس لاین: مقالات آموزنده، خبرهای داغ ایران و جهان، ویدیوهای جذاب و دیدنی را در صفحه ما در آیدت ببینید.
توسط ۳۴ نفر دنبال می شود
 ۹ نفر را دنبال می کند

شناسایی نوع جدیدی از کرونا ویروس در انگلستان

شناسایی نوع جدیدی از کرونا ویروس در انگلستان

وزیر بهداشت انگلستان گفته است حداقل ۶۰ مقام مختلف محلی در این کشور عفونت‌های کووید ناشی از نوع جدید را ثبت کرده اند.

وزیر بهداشت انگلستان از شناسایی نوع جدیدی از کرونا ویروس در این کشور خبر داده است.

به گزارش ایسنا و به نقل از بی بی سی، «مت هانکوک» وزیر بهداشت انگلستان گفته است حداقل ۶۰ مقام مختلف محلی در این کشور عفونت‌های کووید ناشی از نوع جدید را ثبت کرده اند.

وی گفت: به سازمان بهداشت جهانی این موضوع اطلاع داده شده است و دانشمندان انگلیس نیز در حال انجام مطالعات دقیق بر روی این سویه جدید کرونا ویروس هستند.

وزیر بهداشت انگلستان تاکید کرده است که فعلا هیچ چیزی برای پیشنهاد نسبت به این سویه جدید کروناویروس وجود ندارد و مشخص نیست این سویه جدید باعث بدتر شدن بیماری خواهد شد یا خیر یا اینکه واکسن‌ها دیگر موثر می‌باشند یا خیر.

وی در مجلس عوام به نمایندگان مجلس این کشور گفت که طی هفته گذشته در سراسر لندن، کنت، مناطقی از «اسکس» و «هرتفوردشایر»، افزایش شدید و گسترده‌ای در عفونت‌های کرونا ویروس دیده شده است.

هانکوک گفت: ما در حال حاضر بیش از ۱۰۰۰ مورد از این نوع کروناویروس جدید را که عمدتا در جنوب انگلیس می‌باشد شناسایی کرده ایم، هرچند این موارد تقریبا در ۶۰ منطقه مختلف محلی کشور شناسایی شده است.

وزیر بهداشت انگلستان تاکید کرده است: ما نمی‌دانیم که این میزان تا چه حد به دلیل نوع جدید کروناویروس است، اما مهم هم نمی‌باشد که علت آن چیست، بلکه باید اقدام سریع و قاطعی در این زمینه انجام دهیم که برای کنترل این بیماری کشنده در حین انجام واکسن کاملاً ضروری است.

پروفسور «آلن مک نالی»، کارشناس دانشگاه بیرمنگام نیز در این باره گفت: که آزمایشگاه‌های آزمایش کروناویروس در کشور انگلیس این نوع جدید از کرونا را در چند هفته گذشته مشاهده کرده اند.

وی گفت: بیایید هیستریک نشویم. این کروناویروس جدید بدان معنا نیست که قابلیت انتقال ویروس بیشتر شده یا بیماری عفونی‌تر یا خطرناک‌تر شده است بلکه آن چیزی که در این شرایط مهم می‌باشد این است که باید بدانیم بیشتر مراقب باشیم.

مک نالی گفت: تلاش‌های زیادی برای توصیف نوع و درک ظهور این کرونا ویروس جدید ادامه دارد. مهم است که یک دیدگاه آرام و منطقی نسبت به سویه جدید ویروس داشته باشیم، زیرا جهش یک ویروس امری طبیعی است و ما انتظار داریم که انواع جدیدی از کرونا ویروس به مرور زمان به وجود آیند و سپس هم از بین بروند.

سوژه های روز، خبرهای داغ
سوژه های روز، خبرهای داغ پارس لاین: مقالات آموزنده، خبرهای داغ ایران و جهان، ویدیوهای جذاب و دیدنی را در صفحه ما در آیدت ببینید.

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋