سوژه های روز، خبرهای داغ

سوژه های روز، خبرهای داغ

پارس لاین: مقالات آموزنده، خبرهای داغ ایران و جهان، ویدیوهای جذاب و دیدنی را در صفحه ما در آیدت ببینید.
توسط ۳۴ نفر دنبال می شود
 ۹ نفر را دنبال می کند

(ویدئو) حادثه در مسابقه زیبایی؛ سقوط ملکه های زیبایی در آب

۳۰ شرکت کننده در مسابقه زیبایی زنان در تایلند پس از قرار گرفتن روی یک پل معلق به داخل آب سقوط کردند.

گروهی از ملکه‌های زیبایی هنگام عبور از روی یک پل معلق به داخل آب سقوط کردند.

پارس لاین ، این اتفاق در تایلند رخ داد و این ملکه‌های زیبایی که برای شرکت در یک دوره مسابقه حضور یافته بودند با این وضعیت روبرو شدند.

این گروه شامل ۳۰ نفر بود. آن‌ها پیش از اینکه در این وضعیت غیرمنتظره قرار بگیرند در یک جلسه عکاسی و همچنین یک جلسه در رستورانی در شهر چیانگ مای شرکت کردند.

در تصاویر منتشر شده ملکه‌های زیبایی بر روی پل قرار گرفته و برای بینندگان دست تکان دادند که ناگهان پل نتوانست وزن آن‌ها را تحمل کند و همگی به داخل آب افتادند.

با اینکه ملکه‌ها به سادگی و لبخند به این اتفاق واکنش نشان دادند سه نفر از آن‌ها دچار جراحت و کبودی و خراشیدگی شده و به بیمارستان منتقل شدند.

صاحب رستورانی که این اتفاق در آنجا رخ داده قول مساعد داده که تمامی هزینه‌های درمان مجروحان را پرداخت کرده و ۱۶۰۰۰ دلار نیز کمک مالی کرد.

او گفت که هزینه لباس شرکت کنندگان را نیز پرداخت می‌کند. وی افزود: من نمی‌دانم چرا پل فروریخت. این پل استحکام لازم را داشت. ما در آینده برای تقویت پل تدابیر لازم را می‌اندیشیم.

مدیر برگزاری Miss Thailand ۲۰۲۰ گفته که این مسابقه معمولا در بانکوک برگزار می‌شود، اما امسال ما چیانگ مای را انتخاب کردیم و اطمینان داشتیم که این مسابقه ایمن و مطمئن برگزار خواهد شد.

مسابقات زیبایی در تایلند یک رویداد پررونق محسوب می‌شود که در دو سطح منطقه‌ای و ملی در طول سال برگزار می‌گردد. جوایز ارزنده‌ای نیز به برگزیدگان تعلق می‌گیرد.

کد ویدیو

دانلود

فیلم اصلی

(ویدئو)

(ویدئو)

(ویدئو)

(ویدئو)

(ویدئو)

(ویدئو)

سوژه های روز، خبرهای داغ
سوژه های روز، خبرهای داغ پارس لاین: مقالات آموزنده، خبرهای داغ ایران و جهان، ویدیوهای جذاب و دیدنی را در صفحه ما در آیدت ببینید.

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋