سوژه های روز، خبرهای داغ

سوژه های روز، خبرهای داغ

پارس لاین: مقالات آموزنده، خبرهای داغ ایران و جهان، ویدیوهای جذاب و دیدنی را در صفحه ما در آیدت ببینید.
توسط ۳۴ نفر دنبال می شود
 ۹ نفر را دنبال می کند

(تصویر) ماجرای زجرکش کردن یک شغال در فردوس؛ متهم بازداشت شد

(تصویر) ماجرای زجرکش کردن یک شغال در فردوس؛ متهم بازداشت شد

فردی که در شهر فردوس با طناب یک قلاده شغال را به خودرو خود بسته و حیوان را زجرکش کرده بود بازداشت شد. او فیلم رجر کش کردن شغال را در اینستاگرام خود منتشر کرده بود

«علی محمدپور»، رییس پلیس فتا خراسان جنوبی از بازداشت فردی که با طناب یک قلاده شغال را به خودرو خود بسته و حیوان را زجرکش کرده بود، خبر داد. ویدیوی این اقدام این روز‌ها به طور گسترده در شبکه‌های اجتماعی دست به دست شده بود.

به گزارش «پایگاه پلیس فتا»، رییس پلیس فتا خراسان جنوبی با اشاره به اینکه متهم به حیوان آزاری در شهرستان فردوس بازداشت شده است، گفت: «حیوان آزاری به هر شیوه و با هر انگیزه ممنوع است و مرتکب یا مرتکبان، به مجازات مندرج در قانون محکوم خواهند شد.»

بازداشت متهم حیوان آزاری در فردوس

او در خصوص بازداشت این فرد توضیح داد: «برابر پایش صورت گرفته در فضای مجازی توسط کارشناس پلیس فتا شهرستان فردوس، صفحه اینستاگرامی شناسایی شد که در آن اقدام به انتشار ویدیوی حیوان آزاری کرده بود که با توجه به حساسیت موضوع پرونده به صورت ویژه در دستور کار این پلیس قرار گرفت.»

براساس این گزارش، در این ویدیو فردی اقدام به بستن طناب به سر یک قلاده شغال و کشیدن با خودرو تا کشته شدن حیوان کرده بود. متهم به انجام این کار اعتراف کرده است و برای سیر مراحل پرونده تحویل مراجع قضایی شده است.

سوژه های روز، خبرهای داغ
سوژه های روز، خبرهای داغ پارس لاین: مقالات آموزنده، خبرهای داغ ایران و جهان، ویدیوهای جذاب و دیدنی را در صفحه ما در آیدت ببینید.

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋