سوژه های روز، خبرهای داغ

سوژه های روز، خبرهای داغ

پارس لاین: مقالات آموزنده، خبرهای داغ ایران و جهان، ویدیوهای جذاب و دیدنی را در صفحه ما در آیدت ببینید.
توسط ۳۴ نفر دنبال می شود
 ۹ نفر را دنبال می کند

آخرین وضعیت دریافت کنندگان یارانه کمک معیشتی جدید اعلام شد

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت رفاه با اشاره به اینکه ۴ میلیون و ۶۰۰ هزار نفر در مرحله اول برای دریافت وام یک میلیون تومانی کرونایی شناسایی شده‌اند و لیست آن‌ها به سازمان برنامه و بودجه ارسال شده است، اظهار کرد: بانک مرکزی نیز پس از لیست ارسال‌شده اقدام به واریز مبلغ اشاره‌شده به حساب این افراد کرده است.

آخرین وضعیت دریافت‌کنندگان یارانه کمک معیشتی جدید اعلام شد

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت رفاه درباره آخرین وضعیت دریافت‌کنندگان یارانه کمک معیشتی جدید توضیح داد.

به گزارش تسنیم، حامد شمس با اشاره به اینکه ۴ میلیون و ۶۰۰ هزار نفر در مرحله اول برای دریافت وام یک میلیون تومانی کرونایی شناسایی شده‌اند و لیست آن‌ها به سازمان برنامه و بودجه ارسال شده است، اظهار کرد: بانک مرکزی نیز پس از لیست ارسال‌شده اقدام به واریز مبلغ اشاره‌شده به حساب این افراد کرده است.

وی افزود: همچنین در مرحله بعدی نیز یک میلیون و ۶۰۰ هزار نفر برای دریافت وام یک میلیون تومانی شناسایی خواهند شد و به سازمان برنامه و بودجه برای واریز مبلغ ارسال خواهد شد که به‌زودی لیست این افراد مشخص و ارسال خواهد شد.

شمس همچنین درباره واریز مبلغ ۱۰۰ هزار تومان کمک معیشتی به حساب ۱۱ میلیون سرپرست خانوار گفت: این افراد شامل ۲۹ میلیون و ۷۰۰ هزار نفر خواهند بود که بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا قرار است ۴ ماه و تا پایان سال مبلغ ۱۰۰ هزار تومان هر ماه برای هر یک از اعضای خانوار خود دریافت کنند.

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت رفاه ادامه داد: در زمان حاضر مراحل آخر شناسایی این افراد در حال انجام است و به‌زودی لیست نهایی برای سازمان برنامه و بودجه ارسال می‌شود و در نهایت مبلغ ۱۰۰ هزار تومان به حساب آن‌ها واریز خواهد شد.

وی یادآور شد: بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا این افراد در آذر، دی، بهمن و اسفند هر ماه به‌تعداد اعضای خانوار خود مبلغ ۱۰۰ هزار تومان دریافت خواهند کرد.

سوژه های روز، خبرهای داغ
سوژه های روز، خبرهای داغ پارس لاین: مقالات آموزنده، خبرهای داغ ایران و جهان، ویدیوهای جذاب و دیدنی را در صفحه ما در آیدت ببینید.

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋