سوژه های روز، خبرهای داغ

سوژه های روز، خبرهای داغ

پارس لاین: مقالات آموزنده، خبرهای داغ ایران و جهان، ویدیوهای جذاب و دیدنی را در صفحه ما در آیدت ببینید.
توسط ۳۴ نفر دنبال می شود
 ۹ نفر را دنبال می کند

تصاویر جنجالی از الهام علی اف از لنز دوربین تک تیرانداز های ایران

خبرگزاری آناتولی ترکیه نوشت: در حالی که رئیس جمهور آذربایجان به تهران پیام دوستی می‌دهد، تصاویری از سوی ایران منتشر می‌شود که تعجب بسیاری را برانگیخته است.

انتشار تصاویری که گفته می‌شود رئیس‌ جمهور آذربایجان در تیررس تک‌تیراندازان ایران بوده است بازتاب زیادی در شبکه های اجتماعی به همراه داشته است.

پارس لاین ، در پی آزادسازی اراضی جمهوری آذربایجان از اشغال ارمنستان، الهام علی‌اف رئیس‌ جمهور این کشور به همراه همسرش مهربان علیوا از پل خدا‌آفرین در محدوده مرز ایران بازدید کرد. 

علی‌اف در این بازدید صراحتا می‌گوید که ارس، مرز دوستی ما و ایران است.

خبرگزاری آناتولی ترکیه از انتشار تصاویر انتقاد کرده و نوشت: حساب‌های کاربری نزدیک به سپاه پاسداران بصورت هماهنگ اقدام به انتشار تصاویر مربوط به بازدید الهام علی‌اف از داخل مرز‌های خود کرده و نوشتند «ئیس‌جمهور آذربایجان در تیررس تک‌تیراندازان ایران بود».

آناتولی افزود: در حالی که رئیس جمهور آذربایجان به تهران پیام دوستی می‌دهد، تصاویری از سوی ایران منتشر می‌شود که تعجب بسیاری را برانگیخته است.

این سایت افزود: حتی برخی از کاربران به تمجید این اقدام پرداخته و نوشتند که رئیس‌جمهور آذربایجان کاملا تحت نظر نیرو‌های نظامی ایران بوده و هر حرکت او را در این بازدید ثبت کرده‌اند.

(عکس)

(عکس)

(عکس)

(عکس)

(عکس)

سوژه های روز، خبرهای داغ
سوژه های روز، خبرهای داغ پارس لاین: مقالات آموزنده، خبرهای داغ ایران و جهان، ویدیوهای جذاب و دیدنی را در صفحه ما در آیدت ببینید.

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋