سوژه های روز، خبرهای داغ

سوژه های روز، خبرهای داغ

پارس لاین: مقالات آموزنده، خبرهای داغ ایران و جهان، ویدیوهای جذاب و دیدنی را در صفحه ما در آیدت ببینید.
توسط ۳۴ نفر دنبال می شود
 ۹ نفر را دنبال می کند

(تصاویر) پای سرباز اسرائیلی روی گردن پیرمرد فلسطینی

نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی روز سه شنبه به صورت وحشیانه ای یک پیرمرد فلسطینی را در شمال کرانه باختری مورد ضرب و شتم قرار دادند.

نظامیان رژیم صهیونیستی برخورد خشنی با شهروندان فلسطینی داشتند که یادآور قتل جرج فلوید شهروند سیاهپوست آمریکایی به دست پلیس است.

پارس لاین ، رسانه ها تصاویری از برخورد خشونت آمیز نیرو‌های صهیونیستی با یک شهروند فلسطینی در روستای شوفه در 8 کیلومتری جنوب شرق طولکرم در کرانه باختری اشغالی را منتشر کرد که یادآور صحنه کشته شدن جورج فلوید شهروند آمریکایی زیر زانوی افسر پلیس در شهر مینیاپولیس بود.

این شهروند 64 ساله فلسطینی که خیری حنون نام دارد در تظاهراتی اعتراض آمیز به طرح شهرک سازی برای سیطره بر اراضی روستای جباره، الراس و شوفه در جنوب و شرق طولکرم به منظور ایجاد شهرک صنعتی در آن شرکت کرده بود.

انتشار تصاویر مربوط به این حمله در فضای مجازی موجی از واکنش های منفی را علیه ارتش رژیم صهیونیستی برانگیخت به طوری که کاربران عرب، این اقدام را شبیه حمله به جورج فلوید سیاهپوست که زیر پای پلیس آمریکا جان باخت دانستند.

(تصاویر)

(تصاویر)

(تصاویر)

(تصاویر)

(تصاویر)

(تصاویر)

(تصاویر)

(تصاویر)

(تصاویر)

(تصاویر)

(تصاویر)

(تصاویر)

(تصاویر)

(تصاویر)

(تصاویر)

سوژه های روز، خبرهای داغ
سوژه های روز، خبرهای داغ پارس لاین: مقالات آموزنده، خبرهای داغ ایران و جهان، ویدیوهای جذاب و دیدنی را در صفحه ما در آیدت ببینید.

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋