سوژه های روز، خبرهای داغ

سوژه های روز، خبرهای داغ

پارس لاین: مقالات آموزنده، خبرهای داغ ایران و جهان، ویدیوهای جذاب و دیدنی را در صفحه ما در آیدت ببینید.
توسط ۳۴ نفر دنبال می شود
 ۹ نفر را دنبال می کند

شناسایی مالک ۲۰۰ واحد مسکونی

شناسایی مالک ۲۰۰ واحد مسکونی

معاون وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد؛ شناسایی مالک ۲۰۰ واحد مسکونی؛ محمودزاده معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی گفت: در سامانه املاک و اسکان فردی با یک کد ملی، ۲۰۰ واحد مسکونی به نام خود دارد که باید در خصوص نوع مالکیت آنها، توضیحاتی ارائه دهد.

معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی، از شناسایی فردی با مالکیت ۲۰۰ واحد مسکونی از طریق سامانه املاک و اسکان خبر داد.

به گزارش مهر، محمود محمودزاده درباره راه اندازی سامانه املاک و اسکان اظهار داشت: تاکنون بیش از ۱۳ میلیون و ۵۰۰ هزار واحد مسکونی شناسایی و در این سامانه ثبت شده است.

وی افزود: برآورد ما این است که دو میلیون و ۷۰۰ هزار واحد مسکونی خالی داشته باشیم که از امروز، برای مالکان این واحد‌ها پیامک ارسال می‌شود که واگذاری مالکیت یا اجاره آن را اظهار کنند.

معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی یادآور شد: ۷۲ هزار واحد مسکونی شناسایی شده که مالکان آن‌ها افراد زیر ۱۸ سال هستند.

به گفته محمودزاده، در این سامانه فردی با یک کد ملی، ۲۰۰ واحد مسکونی به نام خود دارد که باید در خصوص نوع مالکیت آنها، توضیحاتی ارائه دهد.

سوژه های روز، خبرهای داغ
سوژه های روز، خبرهای داغ پارس لاین: مقالات آموزنده، خبرهای داغ ایران و جهان، ویدیوهای جذاب و دیدنی را در صفحه ما در آیدت ببینید.

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋