سوژه های روز، خبرهای داغ

سوژه های روز، خبرهای داغ

پارس لاین: مقالات آموزنده، خبرهای داغ ایران و جهان، ویدیوهای جذاب و دیدنی را در صفحه ما در آیدت ببینید.
توسط ۳۴ نفر دنبال می شود
 ۹ نفر را دنبال می کند

(تصویر) قصاب داعش کشته شد

«ضیاالرحمان» مشهور به «اسدالله اورکزی» رئیس اطلاعات گروه تروریستی داعش در یک عملیات ویژه در افغانستان کشته شد. اورکزی مسئول عمومی اطلاعات داعش در افغانستان بود که به دلیل قساوت و کشتار بی‌رحمانه به «قصاب داعشی» نیز معروف بود.

(تصویر) قصاب داعش کشته شد

ریاست امنیت ملی افغانستان اعلام کرد «ضیاالرحمان» مشهور به «اسدالله اورکزی» رئیس اطلاعات گروه تروریستی داعش در یک عملیات ویژه در افغانستان کشته شده است.

به گزارش فارس، به گفته ریاست عمومی امنیت ملی افغانستان، ضیاالرحمان تابعیت پاکستانی دارد و در یک عملیات پیچیده و هدفمند کشته شده است.

قصاب داعش کشته شد

بنابر این گزارش، اورکزی مسئول عمومی اطلاعات داعش در افغانستان بود که به دلیل قساوت و کشتار بی‌رحمانه به «قصاب داعشی» نیز معروف بود.

مقامات امنیتی افغانستان اعلام کردند که اورکزی مسئول ارتباطات گروه داعش با یکی از کشور‌های منطقه بوده، اما از این کشوری نامی برده نشده است.

تاکنون درباره زمان و مکان کشته شدن اورکزی از سوی مقامات افغانستان جزییاتی ارائه نشده، اما گفته می‌شود که وی مسئول حملات خونبار بر اجتماعات و گردهمایی‌های غیرنظامیان در افغانستان بوده است.

پیش از این، ریاست امنیت ملی افغانستان از دستگیری عبدالله اورکزی معروف به اسلم فاروقی رهبر گروه تروریستی داعش شاخهٔ خراسان با ۱۹ عضو دیگر این گروه در عملیات نیرو‌های ویژه امنیت ملی خبر داده بود.

سوژه های روز، خبرهای داغ
سوژه های روز، خبرهای داغ پارس لاین: مقالات آموزنده، خبرهای داغ ایران و جهان، ویدیوهای جذاب و دیدنی را در صفحه ما در آیدت ببینید.

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋