سوژه های روز، خبرهای داغ

سوژه های روز، خبرهای داغ

پارس لاین: مقالات آموزنده، خبرهای داغ ایران و جهان، ویدیوهای جذاب و دیدنی را در صفحه ما در آیدت ببینید.
توسط ۳۴ نفر دنبال می شود
 ۹ نفر را دنبال می کند

واکنش آمریکا به برگزاری رزمایش پیامبر اعظم (ص)

واکنش آمریکا به برگزاری رزمایش پیامبر اعظم (ص)

سخنگوی ناوگان پنجم نیروی دریایی آمریکا در بحرین در بیانیه‌ای ایمیلی اعلام کرد: مانور ایران تاثیری بر عملیات‌ها در این نواحی نداشته و بر جریان آزاد تجارت در تنگه هرمز و آب‌های اطراف اختلالی ایجاد نکرده است.

نیروی دریایی آمریکا مرحله نهایی رزمایش دریایی و موشکی پیامبر اعظم (ص) در خلیج فارس را "غیر مسئولانه" خواند.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری فرانسه، سخنگوی نیروی دریایی آمریکا در واکنش به رزمایش دریایی و موشکی پیامبر اعظم (ص) گفت: رزمایش دریایی ایران در خلیج فارس غیر مسئولانه است.

همچنین ربکا رباریچ، سخنگوی ناوگان پنجم نیروی دریایی آمریکا در بحرین در بیانیه‌ای ایمیلی اعلام کرد: مانور ایران تاثیری بر عملیات‌ها در این نواحی نداشته و بر جریان آزاد تجارت در تنگه هرمز و آب‌های اطراف اختلالی ایجاد نکرده است.

مرحله نهایی رزمایش بزرگ و مشترک پیامبر اعظم (ص) ۱۴ با مشارکت نیروی دریایی و نیروی هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با رمز مقدس «یا علی بن ابی طالب (ع)» از صبح امروز (سه شنبه) در منطقه عمومی استان هرمزگان، غرب تنگه هرمز و خلیج فارس تا عمق کشور، در عرصه‌های زمین، هوا، دریا و فضا آغاز شد.

در مرحله نهایی این رزمایش یگان‌های موشکی، شناوری و پهپادی نیروی دریایی سپاه و یگان‌های موشکی، پهپاد و راداری نیروی هوافضای سپاه به اجرای عملیات و سناریو‌های رزمایش می‌پردازند.

در این رزمایش برای نخستین بار عملیات رصد منطقه رزمایش با استفاده از تصاویر ارسالی از ماهواره نور صورت می‌پذیرد.

سوژه های روز، خبرهای داغ
سوژه های روز، خبرهای داغ پارس لاین: مقالات آموزنده، خبرهای داغ ایران و جهان، ویدیوهای جذاب و دیدنی را در صفحه ما در آیدت ببینید.

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋