سوژه های روز، خبرهای داغ

سوژه های روز، خبرهای داغ

پارس لاین: مقالات آموزنده، خبرهای داغ ایران و جهان، ویدیوهای جذاب و دیدنی را در صفحه ما در آیدت ببینید.
توسط ۳۴ نفر دنبال می شود
 ۹ نفر را دنبال می کند

شاخص بورس امروز ۲۱ تیر ۱۳۹۹؛ بورس ریخت

نماد‌های وبملت، وتجارت، فولاد، فملی، شپنا، وبصادر و شبندر نیز نماد‌های پر بیننده بورس بودند. از سویی فردا نیز به نظر می‌رسد معاملات بورس روند متعادل تری را به نسبت امروز پشت سر بگذارد.

پارس لاین در داد و ستد‌های امروز بازار سهام، شاخص کل با کاهش بیش از ۱۲ هزار واحدی در تراز یک میلیون و ۷۴۱ هزار واحدی قرار گرفت، این در حالیکه است که در نیمه اول بازار فشار عرضه‌ها بسیار زیاد شد و بسیاری از نماد‌ها با صف فروش‌های سنگین روبرو شدند و شاخص کل تا ۳۱ هزار واحد منفی خورد، اما به مرور از حجم صف‌ها کم شد و معاملات به تعادل رسید.


پارس لاین ،نماد‌های شستا، فارس، شتران، شپنا، شبندر، حکشتی، فولاد، شیراز، وبصادر، دعبید و افق بیشترین تاثیر مثبت را بر روی شاخص کل گذاشتند و در مقابل نیز وامید، رمپنا، وبملت، همراه، کچاد، شپدیس، وصندوق، پارس، فخوز، وغدیر، وپاسار و نوری نیز بیشترین تاثیر منفی را بر رو شاخص کل نهادند.


شاخص فرابورس نیز با کاهش جزئی ۵ واحدی در تراز ۱۸ هزار واحدی باقی ماند، همچنین نماد‌های شگویا، ذوب، دی و دماوند بیشترین تاثیر مثبت و نماد‌های چکاپا، بجهرم و سبزاو نیز بیشترین تاثیر منفی را بر روی شاخص فرابورس گذاشتند.


همچنین نماد‌های وبملت، وتجارت، فولاد، فملی، شپنا، وبصادر و شبندر نیز نماد‌های پر بیننده بورس بودند. از سویی فردا نیز به نظر می‌رسد معاملات بورس روند متعادل تری را به نسبت امروز پشت سر بگذارد.

سوژه های روز، خبرهای داغ
سوژه های روز، خبرهای داغ پارس لاین: مقالات آموزنده، خبرهای داغ ایران و جهان، ویدیوهای جذاب و دیدنی را در صفحه ما در آیدت ببینید.

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋