سوژه های روز، خبرهای داغ

سوژه های روز، خبرهای داغ

پارس لاین: مقالات آموزنده، خبرهای داغ ایران و جهان، ویدیوهای جذاب و دیدنی را در صفحه ما در آیدت ببینید.
توسط ۳۴ نفر دنبال می شود
 ۹ نفر را دنبال می کند

زاکانی: قاضی منصوری در ظاهر یک انسان تمام انقلابی بود

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: چند بار با قاضی منصوری در دوران مسولیت در قوه قضاییه دیدار داشتم، او در ظاهر یک انسان تمام انقلابی، خوش‌اخلاق و متدین بود. با این‌وجود قاضی منصوری در پشت این چهره انقلابی و مومن مآب خود پرونده‌های فساد اقتصادی را همراهی می‌کرد.

زاکانی: قاضی منصوری در ظاهر یک انسان تمام انقلابی بود

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به قطعنامه اخیر شورای حکام در رابطه با فعالیت‌های هسته‌ای ایران، گفت: لازم نیست از ان پی تی خارج شویم و فقط کافی است درصد غنی‌سازی خود را افزایش دهیم تا مسائل و روابط در ریل اصولی خود وارد شود.

علیرضا زاکانی عصر شنبه در همایش بسیج اساتید و یادبود شهید مصطفی چمران در تالار شیخ مفید دانشگاه قم، اضافه کرد: با افزایش درصد غنی‌سازی اورانیوم می‌توان با طرف‌های غربی سر میز معامله نشست، آن‌ها فقط در این وضعیت سر میز می‌نشینند و امتیاز می‌دهند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اگر منطق مقاومت را در این رابطه دنبال کنیم می‌توانیم آن‌ها را زمین‌گیر کنیم.

زاکانی گفت: حال مردم امروز خوب نیست و با مشکلات معیشتی دست‌وپنجه نرم می‌کنند و هیچ ثباتی در عرصه معیشت و فرهنگ برای آن‌ها قابل‌تصور نیست.

در ادامه گزیده سخنان زکانی را می‌خوانید:

  • ناکارآمدی‌های زیادی در قوای مجریه، قضاییه و مقننه وجود دارد و باید رویکرد و تغییری به سود مردم در هر سه قوه دنبال شود.
  • قوه قضاییه باید متحول باشد به‌گونه‌ای مردم شاهد تغییرات ملموس باشند، تغییرات کنونی در قوه قضاییه اندک است و کافی نیست.
  • وضعیت کنونی دستگاه قضایی مطلوب و قابل‌قبول نیست البته مجلس شورای اسلامی از اقدامات عدالت‌خواهانه در قوه قضاییه حمایت خواهد کرد.
  • مرگ قاضی غلامرضا منصوری خللی در پرونده "اکبر طبری" ایجاد نمی‌کند چرا که او یک عامل جزء در این پرونده است.
    موضوع پرونده طبری یک مساله پیچیده است و باید ابعاد مختلف آن به‌درستی شناسایی و تبیین شود.
  • چند بار با قاضی منصوری در دوران مسولیت در قوه قضاییه دیدار داشتم، او در ظاهر یک انسان تمام انقلابی، خوش‌اخلاق و متدین بود. با این‌وجود قاضی منصوری در پشت این چهره انقلابی و مومن مآب خود پرونده‌های فساد اقتصادی را همراهی می‌کرد.
  • اکبر طبری در ابتدای انقلاب به دلیل فعالیت در گروهک منافقان زندانی شد، اما بعد از آزادی از زندان و با ساده‌انگاری عده‌ای فرماندار شهرستان نور در مازندران شد و بعدازآن نیز با زبان‌بازی و رابطه وارد نهاد قضایی گردید. این فرد با فساد شبکه‌ای و ارتباطاتی که داشت خود را تا معاونت قوه قضایی نیز رسانده است.
  • چند پرونده بسیار جدی و بزرگ فساد به پرونده اکبر طبری در قوه قضاییه فعال‌شده است.
  • دو پرونده‌ای که در روز‌های قبل در قوه قضاییه فعال‌شده ارزشی بیش از ۱۰ میلیون دلار دارد که جدا از مسائل مربوط به معاون قوه قضاییه سابق دارد.

سوژه های روز، خبرهای داغ
سوژه های روز، خبرهای داغ پارس لاین: مقالات آموزنده، خبرهای داغ ایران و جهان، ویدیوهای جذاب و دیدنی را در صفحه ما در آیدت ببینید.

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋