سوژه های روز، خبرهای داغ

سوژه های روز، خبرهای داغ

پارس لاین: مقالات آموزنده، خبرهای داغ ایران و جهان، ویدیوهای جذاب و دیدنی را در صفحه ما در آیدت ببینید.
توسط ۳۴ نفر دنبال می شود
 ۹ نفر را دنبال می کند

چند نفر در پرونده حادثه ناوچه کنارک متهم شدند

"چند نفر در پرونده حادثه ناوچه کنارک متهم شدند"

سازمان قضایی نیرو‌های مسلح؛ "چند نفر در پرونده حادثه ناوچه کنارک متهم شدند"؛ مقام معظم رهبری هم در این خصوص خواستار بررسی قصور و تقصیر احتمالی شدند و بر پیشگیری از اینگونه حوادث تاکید فرمودند.

رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح درباره آخرین وضع پرونده ناوچه کنارک گفت: از همان لحظه که از این حادثه مطلع شدیم بدون فوت وقت ورود کردیم و دادستان نظامی تهران و بازپرس ویژه به اتفاق ۳ همراه به کنارک رفتند.

به گزارش صداوسیما حجت الاسلام بهرامی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ناوچه کنارک گفت: از همان لحظات اولیه بدون فوت وقت وارد معرکه شدیم و صحنه را از نزدیک دیدیم. هنوز صحنه به هم نخورده بود. این پرونده در حال بررسی است و به نتایج نهایی نزدیک می‌شود.

وی گفت: تعدادی در این پرونده متهم هستند که اکنون از بیان آن معذورم، چون در طول تحقیق ممکن است تعداد متهمان کم و زیاد شود، اما مسئولان ارتش و فرماندهان نیروی دریایی خواستار رسیدگی دقیق هستند.

این مقام قضایی تصریح کرد: مقام معظم رهبری هم در این خصوص خواستار بررسی قصور و تقصیر احتمالی شدند و بر پیشگیری از اینگونه حوادث تاکید فرمودند.

رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح خاطر نشان کرد: قطعاً در اینگونه مسائل اولین اشتباه، آخرین اشتباه است و ما به جد پیگیر هستیم.

سوژه های روز، خبرهای داغ
سوژه های روز، خبرهای داغ پارس لاین: مقالات آموزنده، خبرهای داغ ایران و جهان، ویدیوهای جذاب و دیدنی را در صفحه ما در آیدت ببینید.

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋