سوژه های روز، خبرهای داغ

سوژه های روز، خبرهای داغ

پارس لاین: مقالات آموزنده، خبرهای داغ ایران و جهان، ویدیوهای جذاب و دیدنی را در صفحه ما در آیدت ببینید.
توسط ۳۴ نفر دنبال می شود
 ۹ نفر را دنبال می کند

هشدار ایران به آژانس؛ قدر همکاری ما را بدانید

سخنگوی وزارت خارجه: امیدواریم نشست اخیر آژانس منجر به نتیجه‌ای شود که برای حفظ امنیت بین‌المللی مفید و سازنده است. اگر آژانس تصمیمی غیر سازنده‌ای در مورد ایران بگیرد، امکان دارد که ایران واکنش درخوری نشان دهد و احتمالاً آن‌ها خودشان حدس خواهند زد که این تصمیم چه خواهد بود.

هشدار ایران به آژانس؛ قدر همکاری‌ ما را بدانید

پارس لاین سید عباس موسوی، سخنگوی وزارت خارجه کشورمان تاکید کرد: آژانس بین المللی انرژی اتمی قدر همکاری‌های ایران را بداند. تصمیم غیرسازنده آژانس با واکنش درخور ایران مواجه می‌شود.

سید عباس موسوی در نشست خبری امروز خود گفت: احتمالاً نشست سران کشور‌های ایران روسیه و ترکیه در ارتباط با موضوع آستانه به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شود.

وی افزود: احتمالا در جریان سفر آقای ظریف به دو کشور ترکیه و روسیه در این مورد صحبت می‌شود و تاریخی برای برگزاری آن در آینده نزدیک مشخص می‌شود.

موسوی در ادامه صحبت‌های خود با انتقاد از گزارش اخیر آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در مورد ایران گفت: آن‌ها تلاش دارند موضوعی که بسته شده است را بر مبنای ادعا‌های جاسوسی رژیم صهیونیستی و شخصیت نتانیاهو باز کنند.

وی ادامه داد: جای تاسف دارد که آژانس به جای اتکا به مدارک متقن و نگاه به همکاری‌های خوب و سطح بالای ایران با این سازمان بین المللی به ادعا‌های رژیمی می‌پردازد که خصومتش با مردم و نظام ایران و نظام بین الملل برای همگان روشن است.

موسوی گفت: ما به آژانس توصیه می‌کنیم که کمی آینده‌نگری داشته باشد و قدر همکاری‌های ایران را بداند.

وی گفت: امیدواریم نشست اخیر آژانس منجر به نتیجه‌ای شود که برای حفظ امنیت بین‌المللی مفید و سازنده است.

سخنگوی وزارت خارجه گفت: اگر آژانس تصمیمی غیر سازنده‌ای در مورد ایران بگیرد، امکان دارد که ایران واکنش درخوری نشان دهد و احتمالاً آن‌ها خودشان حدس خواهند زد که این تصمیم چه خواهد بود.

این خبر تکمیل می‌شود

سوژه های روز، خبرهای داغ
سوژه های روز، خبرهای داغ پارس لاین: مقالات آموزنده، خبرهای داغ ایران و جهان، ویدیوهای جذاب و دیدنی را در صفحه ما در آیدت ببینید.

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋