parsi.dl41

parsi.dl41

توسط ۱ نفر دنبال می شود

قسمت آخر سریال ترکی اتاق بغلی - Yan Oda 2024 (لینک در توضیحات)

دانلود سریال اتاق بغلیYan Oda 2024

برگرفته از یک داستان واقعی به قلم Mehmet Barış Günger

A Drama series 2024 by OGM Pictures based on reality

فراگمان قسمت 01 اضافه شد + زیرنویس چسبیده

دانلود سریال ترکی اتاق بغلی Yan Oda

موضوع سریال اتاق بغلی Yan Oda :

یان اودا که با بازیگران قوی خود توجه زیادی را در شبکه های اجتماعی به خود جلب کرد، از شنبه 19 اسفندماه 1402 ، با اولین قسمت خود در برابر مخاطبان حاضر می شود. ابتدا تاریخ انتشار اولین اپیزود چهارشنبه، شانزدهم اسفند بود اما بنا بر تصمیم کمپانی و شبکه پخش کننده روز پخش به شنبه تغییرکرد. سوگی ارسوی (شووال سام) که در زمانی که یک مجری معروف برنامه بود، بنا به دلایلی و مشکلاتی که با آن مواجه میشود شغلش را از دست میدهد، ناگهان با فیکرت آلابی (کانر سیندوروک)، یکی از تاجران برجسته کشور آشنا میشود و با یکدیگر ازدواج میکنند. این ازدواج غیرمنتظره تاثیر شوکه کننده ای بر همه می گذارد.

مشکلاتشان از آنجایی شروع میشود که این دو خانواده با طرز فکر و اعتقاداتی کاملا متفاوت و متضاد با یکدیگر زیر یک سقف زندگی میکنند و زندگی تمام اعضای خانواده بشدت تحت تاثیر مستقیم این ازدواج قرار میگیرد. بخصوص فرزندانشان که مجبور شدند در اتاق های کنار هم زندگی کنند! یعنی کارکترهای اصلی تایلان و شلاله! از آنجا که سوگی و فکرت هر دو در زندگی قبلی خودشان خوشبخت نبوده اند و ازدواج موفقی نداشته اند، سعی میکنند در زندگی جدید خود را با همدیگر وفق دهند، بخصوص پسر فکرت (تایلان) و دختر سوگی (شلاله) که تمام نگاه ها به سمت این دو شخصیت است.

شخصیت های اصلی سریال اتاق بغلی Yan Oda

فیکرت : فیکرت تاجر معروف و انسان موفق و چهره دیده شده ی خانواده الابای هست. استعدادها و هوشی که اون از بدو تولد داره بدون اینکه هیچ تلاشی بکنه فرزندی هست که توی چشم بودنش رو ضمانت میکنه! این شخص پدر تایلان و شوهر جدید سوگی هست.

سوگی : مادر شلاله و همسری که فیکرت الابای تازه باهاش ازدواج کرده، به عنوان مادر یک دختری که بیمار بوده و به بستر بیماری افتاده و یا زمینگیر شده به دنیا آمده، در سن کم مجبور بوده با مادرش و کارهای خونه سر و کله بزنه

برای ورود به بخش دانلود اینجا کلیک کنید

برای ورود به بخش دانلود اینجا کلیک کنید

برای ورود به بخش دانلود اینجا کلیک کنید

برای ورود به بخش دانلود اینجا کلیک کنید

برای ورود به بخش دانلود اینجا کلیک کنید

برای ورود به بخش دانلود اینجا کلیک کنید

parsi.dl41
parsi.dl41

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋