parsaheydari28

parsaheydari28

5 روش شگفت انگیز افزایش سرعت سایت (کاملا تضمینی)

5 روش شگفت انگیز افزایش سرعت سایت کاملا تضمینی

یکی از فاکتورهایی که داشتن آن به طور مستقیم می تواند بر روی تعرفه سئو سایت اصفهان تاثیر بگذارد، افزایش سرعت سایت است. همان طوری که می دانید یکی از معیارهایی که گوگل برای سنجش سایت های خوب و بد از آن استفاده می کند، رفتار کاربران است. این مورد را با یک مثال که حتما برای خودتان هم پیش آمده است، بیشتر توضیح خواهیم داد.

فرض کنید به دنبال موضوعی می گردید و برای پیدا کردن جواب نیز عجله دارید و نمی خواهید معطل شوید. اگر از بین سایت هایی که باز کرده اید مشاهده کنید که سرعت لود یکی از آنها پایین باشد، اولین کاری که انجام می دهید زدن ضربدر قرمز گوشه صفحه و خارج شدن از سایت است.

گوگل تیزبینانه این رفتار شما و احتمالا رفتار کاربران دیگر را در نظر گرفته و به این نتیجه می رسد که این سایت شایستگی حضور در بین صفحات اول را نداشته و بنابراین رتبه را کاهش می دهد.

اگر یک وبمستر هستید و دوست دارید به چنین مشکلی دچار نشوید، بهتر است از یکی روش های افزایش سرعت سایت استفاده کرده و برای حل این مشکل چاره ای بیندیشید.

در این متن قصد داریم به صورت خلاصه و روان در این رابطه صبحت کنیم و چند روش طلایی و مفید برای افزایش سرعت سایت در اختیار شما قرار دهیم.

چرا سرعت لود سایت مهم است؟

همان طوری که در قسمت قبل نیز اشاره کردیم بالا نبودن سرعت سایت، شما را با گرفتن نمره منفی از طرف گوگل مواجه می کند. زیرا وقتی کاربری به سایت شما مراجعه کرده و ببیند که سرعت سایت شما بالا نیست، به سرعت سایت را ترک کرده و دکمه خروج را می زند. گوگل با توجه به این واکنش کاربران، رتبه سایت شما را کاهش می دهد.

علاوه بر تاثیر سرعت سایت بر روی کاهش رتبه، کاهش فروش نیز از دیگر صدماتی است که ممکن است در اثر کم بودن سرعت لود ایجاد شود. تصور کنید شما یک سایت فروشگاهی دارید و در آن محصولاتی را به فروش می رسانید. اغلب کسانی که از طریق فروشگاه های اینترنتی خرید می کنند، دوست دارند هر چه سریع تر محصولی که به دنبال آن هستند را پیدا کنند. هیچ دلیلی وجود ندارد که مشتریان بخواهند این نقص سایت شما را تحمل کرده و منتظر بمانند تا سایت لود شود.

اگر سرعت لود سایت و نمایش محصولات پایین باشد، به مرور زمان مشتریان خود را از دست می دهید و این مساله می تواند به طور مستقیم بر روی کاهش فروش و کاهش درآمد شما تاثیر بگذارد.

پس اگر دوست دارید در زمینه کاری و تجارتتان موفق عمل کنید، سعی کنید یکی از روش های افزایش سرعت سایت را اعمال کرده و سئو در اصفهان را بهبود دهید و از کاهش رتبه و به تبع آن کاهش تعداد مشتریانتان به سادگی جلوگیری کنید.

در صورت تمایل به مباحث افزایش سرعت لود سایت حتما مقاله چگونه سرعت لود سایت را بالا ببریم مطالعه کنید.

از کجا متوجه شویم که سرعت سایت چگونه است؟

 

معرفی ابزار انالیز سرعت سایت

برای مطلع شدن از سرعت سایت می توان چند کار انجام داد. یکی از ابزارهایی بسیار مناسبی که می توان به وسیله آن سرعت سایت را سنجید استفاده از Google PageSpeed Insights است. این ابزار رایگان بوده و گوگل آن را ارائه کرده است. از دیگر اطلاعاتی که این ابزار در اختیار شما قرار می دهد، وجود نقص های سایت است.

اگر گوگل ببیند که شما قصد دارید سایتتان را بهینه کرده و رضایت کاربران را جلب کنید، رتبه شما را افزایش می دهد و این می تواند تاثیر مثبتی بر روی درآمد و میزان فروش شما داشته باشد.

Gtmetrix، یکی دیگر از سایت هایی است که اطلاعات خوبی از سایت در اختیار شما قرار می دهد. امروزه بسیاری از وبمسترها برای آنکه متوجه شوند سرعت سایتشان چگونه است از Gtmetrix استفاده می کنند. این سایت نیز می تواند به شما در پیدا کردن نقص های وب سایت کمک کند.

معرفی 5 روش شگفت انگیز برای افزایش و بهینه شدن سرعت سایت

اگر با یکی از ابزارهای بالا سرعت سایت خود را سنجیدید و متوجه شدید که سرعت آن از حد معمول کمتر بوده و این ممکن است بر روی سئو سایت شما تاثیر منفی بگذارد، یکی از روش های افزایش سرعت سایت که در ادامه در مورد آن صحبت خواهیم کرد را انجام دهید. بدون تردید با انجام یکی از این روش ها می توانید جایگاه خود را در نتایج گوگل تغییر دهید و به اهدافی که در تاسیس سایت در نظر داشته اید، دست پیدا کنید.

  1. هاست مناسب

    یکی از چیزهایی که می تواند تاثیر چشمگیری بر روی سرعت سایت شما داشته باشد، هاست است. اگر قصد دارید از ایجاد یک وب سایت به درآمد برسید و برایتان بسیار مهم است که رفتار کاربران در مقابل سایت شما چه خواهد بود، بهتر است هاستی را انتخاب کنید که بتواند بهترین شرایط را در اختیار شما قرار دهد.حدالامکان، به سراغ هاست های اشتراکی نروید. این نوع هاست ها باعث کاهش سرعت سایت خواهند شد و این چیزی نیست که گوگل از آن استقبال کند.
    سعی کنید از هاست های اختصاصی استفاده نمایید. این هاست ها در مقایسه با بقیه قیمت بالاتری دارند اما در برآوردن نیازهای شما از توانایی بیشتری برخوردار بوده و شما در نهایت با کاهش سرعت سایت مواجه نخواهید بود.

  2. بهره بردن از قالب های بهینه شده

    یکی از عواملی که می تواند سرعت لود سایت را کاهش دهد، استفاده از قالب هایی است که اساسا سرعت لود کمی دارند. این قالب ها به هیچ عنوان مناسب کسانی که قصد دارند رتبه های بالای گوگل را از آن خود کنند، نیست.بنابراین از دیگر روش های افزایش سرعت سایت که می توان در اینجا به آن اشاره کرد، استفاده از قالب های بهینه است. قالب هایی که کدنویسی خوبی ندارد، سرعت لود پایینی داشته و این نیز می تواند به طور مستقیم بر سرعت سایت تاثیر بگذارد.

  3. بهینه کردن تصاویر وب سایت

    از دیگر روش های افزایش سرعت سایت، بهینه کردن تصاویری است که شما قصد دارید آن را در وب سایت خود قرار دهید. به این نکته دقت کنید که شما باید تمام تصاویر، اعم از بنرها، آیکون ها، تصاویر موجود در پست ها و غیره را بهینه کنید تا بتوانید سرعت سایت خود را افزایش دهید.

  4. در نظر گرفتن یک هاست جدا برای ویدئوها

    از دیگر روش های افزایش سرعت سایت، استفاده از یک هاست جداگانه برای بارگذاری فیلم هایی است که در نظر دارید آنها را در سایت به نمایش بگذارید. این عمل به طرز قابل توجهی مانع از کاهش سرعت سایت به دلیل وجود تعداد زیادی فیلم و ویدئو خواهد شد.

  5. کم کردن وزن صفحه های سایت

    یکی از عواملی که می تواند باعث کاهش سرعت لود سایت شود، سنگین بودن صفحات سایت است. برای آنکه بتوانید صفحات را سبک کنید بهتر است تا حد امکان از قرار دادن بلوک های غیر ضروری در سایت خودداری کنید.
    تا جایی که می توانید مواردی اضافی را از داخل سایت پاک کنید. برخی از این ها می تواند تاثیر منفی روی سرعت سایت بگذارند.

نکته آخر

افزایش سرعت لود سایت اصلا کار سختی نیست و پیچیدگی های زیادی ندارد. تنها کاری که شما باید انجام دهید اشراف پیدا کردن به روش های افزایش سرعت سایت است. بهتر است تمام نکات و جزئیاتی که در هر رابطه وجود دارد را به خوبی انجام دهید تا بهترین نتیجه حاصل شود.

شما می توانید با شرکت در دوره افزایش سرعت سایت وردپرسی (وردپرس موشکی) در وبسایت سئو ادیو ، قادر به افزایش سرعت هر سایتی که با وردپرس طراحی شده باشد را خواهید داشت.

 

 

parsaheydari28
parsaheydari28

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋