پارسا احمدوند

پارسا احمدوند

دلنوشته های یک پدر، سرگرمی های پدر پسری

لیست بهترین کلینیک های کاشت مو که باید بشناسید

لیست بهترین کلینیک های کاشت مو که باید بدانید

یکی از شایع ترین مشکلاتی که برخی از خانم ها و آقایان در سنین مختلف ممکن است آن را تجربه کنند، ریزش مو است. ریزش مو در صورتی که در زمان مناسب و سریعا درمان نشود، عواقب جبران ناپذیری خواهد داشت. به صورتی که فرد ممکن است نیاز به کاشت مو داشته باشد. به همین دلیل نیز امروزه کلینیک های کاشت مو مختلفی در سراسر ایران و تهران راه اندازی شده اند تا روش های مختلف کاشت مو را برای افراد مختلف انجام دهند. نکته مهم مراجعه به کلینیک های معتبر و حرفه ای در این زمینه است. به همین منظور در این مطلب قصد داریم بهترین کلینیک های کاشت مو را معرفی نماییم.

معرفی بهترین کلینیک های کاشت مو در تهران

با توجه به این که استقبال افراد برای کاشت مو با روش های نوین و پیشرفته، افزایش یافته، کلینیک های فعال در زمینه کاشت مو هم افزایش یافته اند. از جمله بهترین کلینیک های کاشت مو در تهران می توان کلینیک های زیر را معرفی و پیشنهاد کرد:

  1. کلینیک خسرویانی
  2. کلینیک ایران
  3. کلینیک کاشت مو ایرانیان
  4. کلینیک کاشت مو ترنم
  5. کلینیک کاشت مو ایران نوین
  6. کلینیک کاشت مو هلیا
  7. کلینیک زیبایی و کاشت مو شید
  8. کلینیک تخصصی کاشت و پیوند مو ایران فیت
  9. کلینیک تخصصی کاشت مو گلبان
  10. کلینیک کاشت مو دکتر رویا عطایی

بررسی ویژگی و خدمات بهترین کلینیک های کاشت مو

هر کدام از کلینیک هایی که در پاراگراف بالا به معرفی اجمالی آن ها پرداخته شد، خدمات و ویژگی های منحصر به فرد و خاص خود را دارند. به همین منظور در ادامه قصد داریم که مهم ترین خدمات هر کدام از بهترین کلینیک های کاشت مو را به صورت دقیق تر مورد بررسی قرار دهیم.

کلینیک خسرویانی

لیست بهترین کلینیک های کاشت مو که باید بدانید

یکی از تخصصی ترین بهترین کلینیک های کاشت مو که با استفاده از جدیدترین فناوری های روز دنیا، انواع روش های کاشت مو را به بهترین نحو ارائه می کند، کلینیک خسرویانی است. یکی از مهم ترین ویژگی های قابل توجه این کلینیک، این است که بر اساس الگوی ریزش مو بیماران، دلیل ریزش مو و سن و شرایط جسمانی آن ها، بهترین روش های کاشت مو را ارائه می نمایند.

  • شماره تماس: 02126760047 و 02126760036
  • واتس اپ: 09123377000
  • آدرس سایت: https://khosroyani.com/

کلینیک ایران

یکی دیگر از تخصصی ترین کلینیک های کاشت مو که سال هاست سابقه فعالیت درخشان و قابل توجهی در زمینه کاشت مو دارد، کلینیک ایران است. این کلینیک نیز زیر بهترین پزشکان متخصص زیبایی انواع روش های کاشت مو را برای مراجعین محترم بر اساس نیاز و مقدار ریزش مو انجام می دهد. یکی از ویژگی های قابل توجه کلینیک ایران، ارائه خدمات کاشت مو در محیطی زیبا، مجهز و کاملا بهداشتی برای مراجعین است.

کلینیک کاشت مو ایرانیان

کلینیک کاشت مو ایرانیان یکی از برترین کلینیک های کاشت مو در تهران است که با به کارگیری نیروهای مجرب و حرفه ای، توانسته رضایت مراجعین و بیماران زیادی را به دست آورد. این کلینیک سال هاست در زمینه خدمات زیبایی پوست و مو فعالیت می کند و سابقه او در زمینه کاشت مو بسیار درخشان و قابل توجه است. در این کلینیک خدمات کاشت مو مطابق با استانداردهای روز دنیا و به بهترین نحو انجام می شود.

  • شماره تماس : 02122176020
  • آدرس سایت: https://iranianclinic.com/

کلینیک کاشت مو ترنم

لیست بهترین کلینیک های کاشت مو که باید بدانید

یکی دیگر از کلینیک های حرفه ای و بسیار معتبر برای کاشت مو در تهران، کلینیک کاشت مو ترنم است. در این کلینیک انواع خدمات پوست و زیبایی و همچنین کاشت مو با تکیه بر دانش روز دنیا و همچنین طبق استانداردها و تکنیک های جدید و منحصر به فرد ارائه می شود. در این کلینیک برای کاشت مو بهترین پزشکان مجرب در زمینه زیبایی مشغول فعالیت هستند. به همین دلیل بر اساس نوع الگوی ریزش و نوع مشکل ریزش مو افراد، بهترین روش کاشت مو انجام می شود.

  • شماره تماس مشاوره رایگان: 02191006622
  • آدرس سایت: https://tarannomclinic.com/

کلینیک کاشت مو ایران نوین

کلینیک کاشت مو ایران نوین به منظور کسب رضایت مراجعین و بیماران مختلف انواع روش های کاشت مو، کاشت ابرو، کاشت ریش و ... را به بهترین نحو و تکنیک های جدید انجام می دهد. از جمله بهترین روش های کاشت مو که در این کلینیک انجام می شود، می توان کاشت مو به روش BHT، FUE، FUT، FIT و ... را نام برد. به صورتی که بهترین روش بر اساس نوع الگوی ریزش و مقدار کم حجمی موها برای بیماران مختلف انجام می شود.

  • شماره تماس: 02122221000
  • آدرس سایت: https://www.irannovinclinic.com/

کلینیک کاشت مو هلیا

کلینیک کاشت مو هلیا با استفاده از جدیدترین تکنیک ها، بهترین تجهیزات پیشرفته، و همچنین به کارگیری نیروهای مجرب و حرفه ای جز بهترین کلینیک های کاشت مو در تهران شناخته می شود. یکی از ویژگی های قابل توجه این کلینیک استفاده از روش های کم تهاجم و حرفه ای برای مراجعین محترم است. به صورتی که پس از کاشت مو شاهد کاشت مو با نتایج طبیعی و زیبا خواهید بود.

  • شماره تماس: 02179547
  • آدرس سایت: https://heliaclinic.com/

کلینیک زیبایی و کاشت مو شید

اگر به دنبال یک کلینیک حرفه ای و بسیار مجرب برای کاشت مو با نتایج طبیعی و برای داشتن ظاهری زیبا هستید، کلینیک زیبایی و کاشت مو شید یکی از بهترین کلینیک های فعال در این زمینه است. در این کلینیک از جدیدترین تکنیک های به روز و عالی برای مراجعین و بیماران مختلف انجام می شود. همچنین مراحل کاشت مو در محیطی تمیز و بهداشتی و لوکس انجام می گردد.

کلینیک تخصصی کاشت و پیوند مو ایران فیت

لیست بهترین کلینیک های کاشت مو که باید بدانید

یکی از مهم ترین ویژگی هایی که باعث متمایز شدن کلینیک تخصصی کاشت و پیوند مو ایران فیت شده، به کارگیری نیروهای متخصص و حرفه ای در لاین های مجزا کاشت مو است. در این مرکز کاشت مو با بهره گیری از فناوری های جدید و خاص، انواع روش های کاشت مو، کاشت سیبیل، کاشت ریش و ... انجام می شود. به صورتی که می توان گفت سابقه درخشانی در این زمینه دارد.

  • شماره تماس: 02122223030
  • آدرس سایت: https://iranfitclinic.com/

کلینیک تخصصی کاشت مو گلبان

یکی دیگر از بهترین کلینیک های مجرب و بسیار حرفه ای برای انجام انواع روش های کاشت مو، کلینیک تخصصی کاشت مو گلبان است. این کلینیک تجربه و سابقه درخشان در زمینه کاشت مو، کاشت ابرو و سایر خدمات زیبایی دیگر دارد. به صورتی که با مراجعه به این کلینیک شاهد نتایج منحصر به فرد و طبیعی پس از کاشت مو خواهید بود.

  • شماره تماس: 02188696521
  • آدرس سایت: https://golbanclinic.com/

کلینیک کاشت مو دکتر رویا عطایی

دکتر رویا عطایی یکی از با سابقه ترین و بهترین پزشکان مجرب در زمینه کاشت مو است. به صورتی که سال هاست در این مرکز انواع روش های کاشت مو و کاشت ابرو برای مراجعین مختلف به بهترین نحو انجام می شود. یکی از ویژگی های بسیار مطلوب این کلینیک انتخاب و انجام روش های کم تهاجم برای بیماران مختلف است.

  • شماره تماس: 02126246761
  • آدرس سایت: https://royaataei.com/
پارسا احمدوند
پارسا احمدوند دلنوشته های یک پدر، سرگرمی های پدر پسری

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋