پارسا احمدوند

پارسا احمدوند

دلنوشته های یک پدر، سرگرمی های پدر پسری

رفتار شما بعد از رابطه جنسی مهم است!

رفتار شما بعد از رابطه جنسی مهمه!

بعد از رابطه جنسی...

رفتارتون بعد از رابطه جنسی اهمیت زیادی داره. داشتن یه رابطه جنسی خوب می‌تونه به محکم‌تر شدن تعهد و بیشتر شدن علاقه بین دو طرف کمک کنه. به همین دلیل رفتارتون بعد از رابطه جنسی می‌تونه نقش خیلی زیادی در بهتر شدن روابط شما داشته باشه. در این مقاله قصد داریم تا در مورد رفتارتون بعد از رابطه جنسی و نکاتی که باید در نظر داشته باشین توضیحاتی رو خدمتتون ارائه بدیم.
درمان سردی در رابطه جنسی| نی نی سایت

بعد از رابطه جنسی، با هم صحبت کنین:

یکی از رفتارهای مخرب بعد از رابطه جنسی، ارتباط برقرار نکردن با طرف مقابله. یعنی، هر دو نفر بدون ایجاد ارتباط فیزیکی و عاطفی به هم پشت می‌کنن و می‌خوابن. ارتباط فیزیکی و کلامی بعد از سکس، اهمیت زیادی داره و تاثیرات روانی قوی در هر دو طرف ایجاد می‌کنه. بهتره بعد از رابطه جنسی، با هم صحبت کنین، از هم تشکر کرده و همدیگه رو نوازش کنین.

بعد از سکس، ادرار کنین:

ادرار کردن بعد از رابطه جنسی می‌تونه کمک کنه تا میکروب‌ها و باکتری‌هایی که از طریق دخول وارد واژن، مقعد زن و لوله‌های ادراری مرد شدن، خارج بشن. این کار می‌تونه به جلوگیری از بروز بیماری‌های مختلف مجاری ادراری و برخی از بیماری‌های قابل انتقال جنسی کمک کنه.

دوش گرفتن بعد از سکس هم خیلی مفیده:

این کار باعث افزایش شادابی و ایجاد حس خوب در زن و مرد می‌شه و همچنین باکتری‌های موجود در ناحیه تناسلی و روی بدن رو از بین می‌بره. البته به این نکته هم توجه داشته باشین که قبل و بعد از رابطه جنسی، بهتره از مواد شوینده عطری به خصوص برای شستشوی داخل ناحیه تناسلی خانم‌ها و آقایان استفاده نکنین.

همچنین، بعد از اتمام سکس، بهتره لوازم پیشگیری مثل کاندوم رو عوض کنین .توصیه می‌شه هیچ‌وقت از وسایل پیشگیری دوباره استفاده نکنین، بلکه هر بار از وسایل تمیز و جدید کمک بگیرین.

بعد از سکس فرصت مناسبی برای گله کردن نیست:

درک می‌کنیم که رضایت در رابطه جنسی ممکنه متفاوت باشه و همیشه همونجوری نمی‌شه که شما انتظارشو دارین. در هر رابطه، مهمه که با احترام و صادقانه با همدیگه صحبت کرده و مشکلات رو مطرح کنین. اما زمان و روش مطرح کردن این مسائل هم خیلی مهمه. منطقی هست که در زمان‌های مناسب و با رویکرد سازنده، مشکلات رو مطرح کنین. انتخاب زمان مناسب می‌تونه باعث ایجاد فضای باز برای صحبت کردن و بهبود رابطه شما بشه. همچنین، به خودتون و نیازهاتون احترام بزارین و بدونین که احساسات شخصی شما هم ارزشمنده. اصلاح رفتارتون بعد از رابطه جنسی و صحبت با همسر یا شریک زندگیتون درباره نیازهاتون، از جمله مسائلی هست که در روابط سالم نقش مهمی دارن. با مرور و گفتگو درباره موضوعاتی مثل ترجیحات، نیازها و راه‌حل‌ها، می‌تونین باعث بهبود رابطه جنسی خودتون بشین.

مهمتر از همه اینکه، به یاد داشته باشین رابطه جنسی یه فرآیند همدلانه محسوب می‌شه که نیازمند صبر، درک و احترام به همدیگه هست. تلاش کنین تا با همسر یا شریک زندگیتون راه‌حل‌های مشترک برای ایجاد ارتباط موثر در رابطه جنسی‌تون پیدا کنین.

بعد از رابطه جنسی محل خوابیدن خودتون رو تمیز کنین:

بعداز رابطه جنسی، مهمه که محل خواب رو تمیز کرده و در حد ممکن ضد عفونی کنین. در زمان رابطه جنسی، ممکنه ملحفه‌ها کثیف بشن و این باعث تماس اون‌ها با پوست و نواحی تناسلی می‌شه. بنابراین، اگر چنین اتفاقی رخ داد، بهتره ملحفه رو تعویض یا تمیز کنین. علاوه بر اون، مراقبت‌های بهداشتی بعد از رابطه جنسی هم اهمیت زیادی داره. شستشوی منظم و دقیق ناحیه تناسلی و استفاده از ضدعفونی‌کننده‌های مناسب می‌تونه به جلوگیری از ایجاد عفونت‌ها کمک کنه.

بهترین رابطه جنسی| نی نی سایت

جمع‌بندی:

در این مقاله تلاش کردیم تا نکاتی رو در مورد رفتارتون بعد از رابطه جنسی بهتون توضیح بدیم. مواردی که باید بعد از رابطه جنسی به اونها توجه داشته باشین مثل نکات قبل از رابطه جنسی مهم هستن. یکی از مهمترین موارد بعد از سکس توجه به همسر و صحبت کردن با اون هستش. اگه نارضایتی در رابطه وجود داره بهتره که اون رو با صحبت و احترام حل کنین. انباشته کردن مشکلات می‌تونه باعث خدشه دار شدن رابطه جنسی بین شما و همسرتون بشه. توصیه می‌کنیم اگه مشکلی وجود داره که نمی‌تونین اون رو مدیریت کنین حتما با یه مشاور صحبت کنین. مشاور می‌تونه راهنمایی‌های لازم رو در مورد رفتارتون بعد از رابطه جنسی به شما ارائه بده.

 

 

پارسا احمدوند
پارسا احمدوند دلنوشته های یک پدر، سرگرمی های پدر پسری

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋